StPr/24/4820
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wynagrodzenie zależy od doświadczenia
Zakres obowiązków:
serwis sprzętu i oprogramowania w aptekach- zdalny, wsparcie telefoniczne oraz wyjazdy do klienta
Czego od Ciebie NIE OCZEKUJEMY?
CV takiego obszernego, że nam szczęki opadną
kilkunastoletniego doświadczenia jako Senior IT Manager w szpitalu lub ogólnopolskiej sieci aptek
biegłej znajomości czterech języków programowania
umiejętności odzyskiwania baz danych Oracle bez ich kopii
Co jest dla nas ważne?
chciałbyś obsługiwać telefoniczny, zdalny i wyjazdowy serwis sprzętu i oprogramowania w aptekach
informatyka to twoja pasja i chcesz rozwijać się w tej dziedzinie
posiadasz wykształcenie lub kilkuletnie doświadczenie w dziedzinie informatyki
pomoc innym w rozwiązywaniu problemów to dla ciebie prawdziwa motywacja
rozmowy z ludźmi sprawiają ci prawdziwą radość
posiadasz prawo jazdy kat. B
chcesz cieszyć się pracą i czerpać z niej radość :)
Co możemy Ci zaoferować? W zespole serwisu aptek mamy:
Darka: doświadczonego lidera działu serwisu aptecznego, który wierzy, że nie ma rzeczy niemożliwych i jest zawsze gotowy pomóc w trudnych sytuacjach
Wieśka: eksperta, który samodzielnie pisał oprogramowanie dla aptek i od kilkunastu lat wspiera naszych klientów
Łukasza: który jest doświadczonym serwisantem bardzo lubianym przez naszych klientów
Adriana: wszechstronnego serwisanta, który pomaga klientom zarówno zdalnie, jak i osobiście w aptekach oraz wspiera klientów naszego salonu fiskalnego
Wojtka: specjalistę od najbardziej nietypowych problemów związanych ze sprzętem komputerowym
Marka: magika technologicznego, który potrafi zrealizować nawet rzeczy technicznie niemożliwe, choć czasem cuda zajmują mu trochę więcej czasu
Prezesa Rafała: wyzwania w biznesie traktuje jak sporty ekstremalne typu Runmageddon; ważne żeby ukończyć bieg pomimo wielu trudności na trasie, ponieważ na mecie czeka zwycięstwo, które daje satysfakcję i energię do dalszego działania.
Nadal się zastanawiasz, czy warto do nas dołączyć?
Czy szukasz alternatywy dla pracy zdalnej lub w korporacji? To świetnie, bo my oferujemy inne podejście do pracy.
Czy w swojej pracy spotykasz się z klientami? U nas, oprócz kontaktu telefonicznego i zdalnego, odwiedzamy naszych klientów, aby pomagać im bezpośrednio na miejscu. Dzięki temu mamy jeszcze możliwość lepszego poznania ich.
Chcesz zobaczyć jak pracujemy? Wpadnij i porozmawiaj z naszym zespołem.
Chcesz dowiedzieć się więcej o nas, naszej działalności, historii firmy, zobaczyć opinie klientów, ale nie chcesz ruszać się ze swojej kanapy? Świetnie, bo to wszystko znajdziesz na www.merido.pl
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, wyślij swoją aplikację, a w treści zgłoszenia napisz dlaczego chciałbyś pracować z nami i na stanowisku serwisanta.
Kilka słów o nas:
Nasze motto to: Zaopiekujemy się Twoim biznesem, żebyś Ty mógł zadbać o zdrowie innych. Żeby zrobić to solidnie, nie wystarczy sama technologia. Trzeba jeszcze zrozumieć realia aptek i placówek medycznych. Tylko wtedy można im naprawdę pomóc. Widzieliśmy to wiele razy. Robimy to ponad 28 lat i pomogliśmy już kilkuset klientom.
Miejsce pracy:
WITA STWOSZA 64, 35-113 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
MERIDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, informatyczne
- znajomość sprzętu i oprogramowania komputerowego
Inne wymagania:
znajomość sprzętu i oprogramowania komputerowego
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail