SERWISANT URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO (DYSPOZYTORNIA MEDYCZNA)
(NR 0215)

SERWISANT URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO (DYSPOZYTORNIA MEDYCZNA) (NR 0215)

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 200 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0215

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:
1. koordynowanie działań mających na celu zabezpieczenie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego systemu łączności radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego na poziomie gwarantującym zasięgi radiowe umożliwiające prowadzenie skutecznej korespondencji radiowej pomiędzy dyspozytornią medyczną a Zespołami Ratownictwa Medycznego operującymi na obszarze województwa kujawsko-pomorskiego, miejscami wyczekiwania ZRM oraz innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi PRM, w tym:
a) monitorowanie poprawności działania systemu łączności radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego;
b) reagowanie na incydenty związane z funkcjonowaniem systemu łączności radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego;
c) współpraca z dysponentami Zespołów Ratownictwa Medycznego oraz innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi PRM, w zakresie zabezpieczenia ciągłości funkcjonowania systemu łączności radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego;
d) weryfikowanie działań serwisowych podejmowanych przez podmioty zewnętrzne w ramach zobowiązań wynikających z porozumień zawartych przez Wojewodę Kujawsko-Pomorskiego
z Wojewódzką Stacją Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy oraz Wojewódzkim Szpitalem Zespolonym w Toruniu;
e) współpraca z Urzędem Komunikacji Elektronicznej, Ministerstwem Zdrowia oraz Lotniczym Pogotowiem Ratunkowym;
2. koordynowanie działań związanych z integracją systemu łączności radiowej PRM województwa kujawsko-pomorskiego z Podsystemem Zintegrowanej Łączności Radiowej Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego;
1. realizowanie działań związanych z rekonfiguracją cyfrowej sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej Państwowego Ratownictwa Medycznego województwa kujawsko-pomorskiego;
1. administrowanie systemem łączności radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego, w tym organizowanie i aktualizowanie systemu pozwoleń na częstotliwości radiowe dla jednostek Państwowego Ratownictwa Medycznego w województwie kujawsko-pomorskim;
2. opracowanie i aktualizowanie planu cyfrowej łączności radiowej dla jednostek Państwowego Ratownictwa Medycznego w województwie kujawsko-pomorskim;
3. ścisła współpraca z administratorem Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz administratorem Systemu Informatycznego Centrum Powiadamiania Ratunkowego;
4. analiza funkcjonowania systemu łączności radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego na obszarze województwa kujawsko-pomorskiego oraz sporządzanie na polecenie przełożonego raportów operacyjnych;
5. współdziałanie z podmiotami leczniczymi, dysponentami ZRM oraz podmiotami zewnętrznymi, w zakresie zabezpieczenia obsługi serwisowej systemu łączności radiowej PRM, w tym infrastruktury pasywnej i aktywnej;
6. udział w szkoleniach, ćwiczeniach i treningach wewnętrznych i zewnętrznych;
7. wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonego.

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
ul. Szubińska 4
85-312 Bydgoszcz

Oferujemy:
- wynagrodzenie zasadnicze brutto: 5200,00 zł;
- wymiar etatu 1;
- liczba stanowisk pracy: 1;
- stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę;
- miłą atmosferę pracy w profesjonalnym zespole.


Miejsce pracy:
Szubińska 4, 85-312 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • prawo jazdy kat.B
  • Wymagane: wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe: w pracy z siecią radiokomunikacji; - bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność; - umiejętność współpracy w zespole oraz dobra komunikacja interpersonalna; - posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B; - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; - w administracji publicznej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek /kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Mile widziane: wykształcenie: o profilu telekomunikacja, teleinformatyka lub pokrewnym; - certyfikaty oraz odbyte szkolenia w zakresie radiotelekomunikacji; - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; - zdolność do analitycznego myślenia oraz szybkiego rozwiązywania problemów; - orientacja na osiąganie celów, wykorzystywanie zdobytej wiedzy i doskonalenie zawodowe; - umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.


Inne wymagania:
Wymagane: wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe: w pracy z siecią radiokomunikacji; - bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność; - umiejętność współpracy w zespole oraz dobra komunikacja interpersonalna; - posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B; - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; - w administracji publicznej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek /kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Mile widziane: wykształcenie: o profilu telekomunikacja, teleinformatyka lub pokrewnym; - certyfikaty oraz odbyte szkolenia w zakresie radiotelekomunikacji; - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; - zdolność do analitycznego myślenia oraz szybkiego rozwiązywania problemów; - orientacja na osiąganie celów, wykorzystywanie zdobytej wiedzy i doskonalenie zawodowe; - umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
52 349 75 84, 532 334 653

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys/CV; - własnoręcznie podpisany list motywacyjny; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy); - kopia prawa jazdy kat. B; - własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; - własnoręcznie podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; - własnoręcznie podpisane oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - własnoręcznie podpisane oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później, - własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Inne dokumenty i oświadczenia: - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia; - kopie certyfikatów oraz kopie dokumentów potwierdzające odbyte szkolenia w zakresie radiotelekomunikacji; Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w zamkniętej kopercie w terminie: od dnia 29 stycznia 2025 r. do dnia 20 lutego 2025 r. na adres: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Kancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz z dopiskiem: serwisant urządzeń elektronicznych - WBZK.DM Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 52/349-7584 lub tel. kom. 532-334-653 DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy. 2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: [email protected] lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w K-PUW: - nie będą udostępniane innym odbiorcom, - będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów o archiwizacji i procedur wewnętrznych, - w przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego, - nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym przysługuje również prawo do: - cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem, - usunięcia danych, - przeniesienia danych, - ograniczenie przetwarzanych danych. Oferty pracy powinny zawierać komplet wymaganych dokumentów, zgodnych z treścią ogłoszenia. Na osobie składającej aplikację spoczywa obowiązek przedłożenia oferty pracy w sposób jednoznacznie wskazujący na spełnienie wyszczególnionych w ogłoszeniu wymagań. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty, własnoręcznie podpisane oświadczenia zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu i datę ich sporządzenia. Brak podpisu na liście motywacyjnym lub na którymkolwiek oświadczeniu uniemożliwia rozpatrzenie aplikacji. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego, należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej). Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w kancelarii ogólnej Urzędu lub przesłać listownie na adres podany w ogłoszeniu. Osoby ubiegające się o zatrudnienie składają dokumenty w formie pisemnej. Wszystkie kandydatki/wszyscy kandydaci spełniające/spełniający formalne wymagania zostaną poinformowane/poinformowani telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu rekrutacji. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane. Po upowszechnieniu informacji o wyniku naboru - oferty mogą być odebrane w pokoju 29 (budynek A, parter) w terminie 1 miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru. Ofert nie odsyłamy. Odbiór ofert następuje osobiście przez kandydatkę/kandydata lub przez osobę pisemnie upoważnioną za okazaniem dowodu osobistego. Informacje w sprawach toczących się naborów udzielane są wyłącznie osobom, które złożyły swoje oferty.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Dodano: 31.01.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 129819
Udostępnij:
Dodano: 31.01.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 129819

Zobacz inne oferty

30,50 złbrutto
Nowe
Włocławek
30,50 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Tychy
4 666 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
30,50 złbrutto
Nowe
Kwidzyn
30,50 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
3 499,50 złbrutto
Nowe
Sanok
3 499,50 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Nowe

SPRZEDAWCA

4 666 - 5 000 złbrutto
Nowe
Skierniewice
4 666 - 5 000 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry