SKARBNIK

SKARBNIK

Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Powołanie
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 7 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/0950

Rodzaj umowy:
Powołanie

Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
; wynagrodzenie miesięczne brutto: 7000 zł + dodatki, forma zatrudnienia: powołanie (zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych). Do stosunku pracy nawiązanego na podstawie powołania mają zastosowanie przepisy kodeksu pracy (art. 68-72) Inne informacje: *Warunki pracy na stanowisku: Praca na I piętrze budynku. Praca w pozycji siedzącej w systemie jednozmianowym, wewnątrz budynku przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Pracownik użytkuje sprzęt biurowy, w szczególności komputer, drukarkę, kserokopiarkę, telefon. Możliwe narażenie na obciążenie mięśniowo szkieletowe i statyczne mięśni. *Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Zakres obowiązków:
Skarbnik Gminy jest jednocześnie głównym księgowym budżetu. Zadania głównego księgowego jednostki sektora finansów określa art.54 ust.1 ustawy o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2024 poz. 1530). Do zadań Skarbnika Gminy należy prowadzenie gospodarki finansowej gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności:
a. prowadzenie rachunkowości jednostki;
b. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
c. dokonywania wstępnej kontroli:
- zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
1. Opracowywanie uchwał w sprawie projektu budżetu i jego zmian.
2. Przygotowywanie projektów budżetowych gminy i jego zmian.
3. Nadzorowanie i kontrola pracy Referatu Finansowego.
4. Nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu gminy.
5. Kontrola gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych i sołectw.
6. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej urzędu i jednostek organizacyjnych gminy.
7. Nadzór finansowy nad zarządzaniem mieniem komunalnym.
8. Uczestnictwo w Sesjach Rady bez prawa głosu.
9. Opracowywanie instrukcji obiegu dokumentów księgowo rachunkowych i jego zmian.
10. Kontrasygnata czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań finansowych.
11.Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej wydatków budżetowych realizowanych przez urząd, funduszy celowych, środków specjalnych, zaciągniętych kredytów i pożyczek.
12. Analiza wykonanego budżetu.
13. Opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu gminy.
14. Ewidencja wykonanego budżetu.
15. Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
16. Współpraca z Urzędem Skarbowym, Regionalną Izbą Obrachunkową oraz innymi instytucjami.
17. Windykacja należności budżetowych.
18. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub uprawnień wójta.
19. Skarbnik pełni funkcję kierownika Referatu Finansowego- Budżetowego.

Miejsce pracy:
Supska 10, 18-423 Przytuły, powiat: łomżyński, woj: podlaskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Przytuły

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, średnie zawodowe, ekonomiczne, pomaturalne/policealne, ekonomiczne
  • Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, 4) brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, 5) nieposzlakowana opinia, 6) spełnienie jednego z poniższych warunków: a. ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, b. ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, c. wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d. posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów, 7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu. Wymagania dodatkowe: 1) preferowany kierunek studiów: ekonomia; 2) wskazane doświadczenie zawodowe na stanowisku Skarbnika Gminy; 3) znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych oraz innych przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku Skarbnika Gminy; 4) znajomość obsługi komputera: umiejętność obsługi programów komputerowych niezbędnych do obsługi budżetu gminy, w tym programu BESTIA, 5) samodzielność, zaangażowanie, dokładność, operatywność, umiejętność analiz problemów i poprawnego wyciągania wniosków, łatwość nawiązywania kontaktów, łatwość podejmowania decyzji, odporność na stres.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, 4) brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, 5) nieposzlakowana opinia, 6) spełnienie jednego z poniższych warunków: a. ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, b. ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, c. wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d. posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów, 7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu. Wymagania dodatkowe: 1) preferowany kierunek studiów: ekonomia; 2) wskazane doświadczenie zawodowe na stanowisku Skarbnika Gminy; 3) znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych oraz innych przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku Skarbnika Gminy; 4) znajomość obsługi komputera: umiejętność obsługi programów komputerowych niezbędnych do obsługi budżetu gminy, w tym programu BESTIA, 5) samodzielność, zaangażowanie, dokładność, operatywność, umiejętność analiz problemów i poprawnego wyciągania wniosków, łatwość nawiązywania kontaktów, łatwość podejmowania decyzji, odporność na stres.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
512413016

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, 2) curriculum vitae (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3) kserokopie świadectw pracy, 4) kserokopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 6) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór- załącznik nr 1) 7) oświadczenia kandydata w zakresie dotyczącym naboru (wzór- załącznik nr 2), Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty wymagane ustawowo będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie. (wzór- załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, natomiast ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 20.12.2024 roku do godz.12.00- w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata na adres: Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły (sekretariat) z dopiskiem: Dotyczy konkursu na stanowisko Skarbnika Gminy Przytuły. * Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy rekrutacyjnej. * Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 512413016 * Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Przytuły oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru. * Ze względu na zasady powoływania skarbnika określone w art. 18 ust.2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 poz.1465) osoba wyłoniona w konkursie zostanie przedstawiona jako kandydat do powołania na Skarbnika przez Radę Gminy Przytuły. * KLAUZULA INFORMACYJNA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE: Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE. L. z 2016r. Nr 119, s.1; dalej zwanego RODO informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych jest Wójt Gminy Przytuły, ul. Supska 10,18-423, Przytuły tel.: 512 413 016, email: [email protected]. 2) Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych Osobowych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: [email protected] lub pisemnie na adres Administratora. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z przeprowadzaniem naboru na stanowisko urzędnicze. W związku z powyższym podstawą prawną przetwarzania są: 4) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. g) RODO. Przepisy szczególne zostały zawarte w: - ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135.; - ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465.). Przetwarzanie danych jest wymogiem ustawowym, jak również umownym. Osoby, których dane dotyczą są zobowiązane do ich podania. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością przystąpienia do naboru na wolne stanowisko urzędnicze/kierownicze stanowisko urzędnicze. Inne dane osobowe, aniżeli określone w zakresie wskazanym w przepisach prawa, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). 5) Dane osobowe pięciu najlepszych kandydatów będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Dane pozostałych kandydatów będą przetwarzane do zakończenia procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze/kierownicze stanowisko urzędnicze. W przypadku zaskarżenia do sądu administracyjnego czynności dokonywanych w trakcie naboru na wolne stanowisko urzędnicze/kierownicze stanowisko urzędnicze dane będą przetwarzane do momentu prawomocnego zakończenia postępowania. 6) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu. 7) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). 8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; d) prawo do usunięcia danych osobowych; e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). 9) Ponadto w zakresie danych osobowych, których podanie jest dobrowolne przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy Administratora. 10) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 2 oraz § 3- 5 Kodeksu pracy jest obowiązkowe. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne. 11) Państwa dane mogą zostać przekazane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom przetwarzającym osobom fizycznym lub prawnym, organom publicznym, jednostkom lub innym podmiotom, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, podmiotom zapewniającym ochronę danych osobowych i bezpieczeństwo IT; podmiotom lub organom którym Administrator jest ustawowo obowiązany przekazywać dane lub uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa; operatorom pocztowym. *Szczegółowe informacje nt. naboru (wraz z wymaganymi załącznikami) znajdują się na stronie BIP: http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do dnia 20.12.2024 r. do godz. 12.00
Dodano: 11.12.2024, 04:10
ID ogłoszenia: 99254
Udostępnij:
Dodano: 11.12.2024, 04:10
ID ogłoszenia: 99254

Zobacz inne oferty

Do góry