StPr/25/1946
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
8 700 PLN
Zakres obowiązków:
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;
Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności (KPI) z wykorzystaniem narzędzi raportowych i pulpitów nawigacyjnych, a także dostarczanie informacji zwrotnej dotyczącej działań korygujących i zapobiegawczych ;
Przeprowadzanie regularnych kalibracji z członkami zespołu oraz interesariuszami w celu promowania najlepszych praktyk ;
Dokumentowanie wyników kontroli jakości w standardowych systemach firmy i przekazywanie ich odpowiednim oddziałom ;
Samodzielna realizacja projektów działowych oraz prowadzenie dochodzeń i analizy dotyczących obsługi klienta na potrzeby kadry zarządzającej ;
Forma umowy: umowa o pracę na czas określony tj. 01.06.2025 do 31.08.2025, praca w godzinach od 8.00-16.00
Miejsce pracy: ul. Bierutowska 57-59, 51-317 Wrocław
Miejsce pracy:
Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, biegła obsługa komputera, Internetu, Pakiet Office (WORD, EXCEL)
- Wykształcenie średnie ogólnokształcące Dwa i pół roku doświadczenia w obsłudze klienta oraz min. dziesięć lat na stanowisku asystentki lub sekretarki. bardzo dobra organizacja pracy, komuniktywność, umiejętność pracy w zespole wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne biegła obsługa komputera , internetu, Pakiet Office (word , excel) znajomość język angielskiego na poziomie B1 w mowie i pismie znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C2 w mowie i piśmie tytuł technika bezpieczeństwa i higieny pracy doświadczenie w pracy w obsłudze klienta Znajomość j.hiszpańskiego na poziomie biegłym w związku z współpracą z oddziałami firmy w Ameryce Środkowej. Posiadanie certyfikatu za zakresu Risk Management będzie dodatkowym atutem.
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące Dwa i pół roku doświadczenia w obsłudze klienta oraz min. dziesięć lat na stanowisku asystentki lub sekretarki. bardzo dobra organizacja pracy, komuniktywność, umiejętność pracy w zespole wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne biegła obsługa komputera , internetu, Pakiet Office (word , excel) znajomość język angielskiego na poziomie B1 w mowie i pismie znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C2 w mowie i piśmie tytuł technika bezpieczeństwa i higieny pracy doświadczenie w pracy w obsłudze klienta Znajomość j.hiszpańskiego na poziomie biegłym w związku z współpracą z oddziałami firmy w Ameryce Środkowej. Posiadanie certyfikatu za zakresu Risk Management będzie dodatkowym atutem.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Sala E
Nr telefonu:
717701707
Wymagane dokumenty:
Brak danych.