StPr/25/0253
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Pierwsza umowa na okres próbny, docelowo - na czas nieokreślony.
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych;
- prowadzenie ewidencji wypożyczeń oraz zwrotów;
- porządkowanie przekazanej dokumentacji niearchiwalnej i materiałów archiwalnych z komórek organizacyjnych zgodnie z aktualnym stanem prawnym, w tym sporządzanie spisów, opisywanie lub uzupełnianie opisu teczek aktowych;
- okresowe wykonywanie skontrum;
- przygotowywanie wniosków o wykonanie ekspertyzy dokumentacji kat. BE oraz wniosków o zgodę na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej do właściwego Archiwum Państwowego;
- sporządzenie spisu dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania;
- prowadzenie procedury brakowania;
- przygotowanie sprawozdania z działalność archiwum do właściwego Archiwum Państwowego;
- przyjmowanie towarów do magazynu, wydawanie i rozwożenie towarów do komórek organizacyjnych wraz z prowadzeniem ewidencji ruchu i stanów zapasów;
- dokonywanie wpisów do programu finansowo-księgowego PROGMAN;
- praca w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów EZD;
- wysyłanie zamówień do kontrahentów;
- prowadzenie procedur reklamacyjnych;
- sporządzanie zestawień faktur, w których stwierdzono niedotrzymanie zawartych w umowach terminów dostaw;
Godziny pracy 7:30-15:05
Miejsce pracy:
Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne, kierunek: historia, specjalizacja: archiwistyka
- min. 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym. min. 3 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach sektora finansów publicznych; wykształcenie wyższe o kierunku historia ze specjalnością archiwistyka i zarządzanie dokumentacją współczesną; znajomość: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej; umiejętność obsługi pakietu MS Office; umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresowych.
Inne wymagania:
min. 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym. min. 3 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach sektora finansów publicznych; wykształcenie wyższe o kierunku historia ze specjalnością archiwistyka i zarządzanie dokumentacją współczesną; znajomość: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej; umiejętność obsługi pakietu MS Office; umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Kędzierska
Nr telefonu:
89 5248354
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
-CV i list motywacyjny. -Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia, -Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez WSSE w Olsztynie z siedzibą w Olsztynie, ul. Żołnierska 16 na potrzeby procesu rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail