StPr/25/0156
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie teczki najemcy zawierającej dokumentację związaną z lokalem, prowadzenie ewidencji lokali zarządzanych przez AMK w programach PROBIT, GISON – Mienie gminne, itp., bieżąca analiza danych znajdujących się w systemie komputerowym i dokonywanie niezbędnych zmian na lokalach, m.in.: cen za media, ilości osób oraz mających wpływ na wysokość opłat, prowadzenie ewidencji analitycznej opłat mieszkaniowych i czynszów najmu lokali użytkowych oraz czynszów z tytułu dzierżawy gruntów, prowadzenie ewidencji dodatków mieszkaniowych, księgowanie wpłat z tytułu czynszów, opłat i odsetek, obsługa najemców i udzielanie informacji w zakresie prowadzonych spraw, windykacja należności czynszowych, sporządzanie upomnień i wezwań.
Miejsce pracy:
Bracka 11, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Administracja Mieszkań Komunalnych w Lubaniu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Komputer - obsługa urządzeń biurowych - fax, ksero, drukarka itp.
- [Umiejętność 1] : obsługa komputera MS Ofice
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : obsługa komputera MS Ofice
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Zjawin
Nr telefonu:
75 722 26 58
Wymagane dokumenty:
Bezpośrednio do pracodawcy Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: https://bip.miastoluban.pl/amk,a,91501,ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista.html Dokumenty aplikacyjne należy składać do 15.04.2025 r. do godziny 15:00 w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Administracji Mieszkań Komunalnych w Lubaniu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon