StPr/25/0370
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
1) Sporządzanie sprawozdań z działalności Urzędu;
2) Sporządzanie sprawozdań i analiz statystycznych z lokalnego rynku pracy;
3) Przygotowywanie informacji statystycznych z zakresu zadań realizowanych przez Urząd;
4) Sporządzanie sprawozdań z realizacji planów działania na rzecz aktywności zawodowej, wspierania zatrudnienia oraz rynku pracy;
5) Opracowywanie i współrealizowanie lokalnych projektów i programów na rzecz aktywności zawodowej, wspierania zatrudnienia oraz rynku pracy, w tym programów specjalnych i pilotażowych;
6) Przygotowywanie bieżących informacji statystycznych z pracy Urzędu na stronę internetową Urzędu oraz bieżące aktualizowanie strony internetowej w tym zakresie;
7) Prowadzenie na bieżąco i aktualizowanie informacji statystycznych dotyczących pracy Urzędu w Biuletyn
Miejsce pracy:
Podchorążych 15, 58-506 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Statkiewicz
Nr telefonu:
756473157
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.