StPr/25/1456
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 170 PLN
+ 10% premii regulaminowej + dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1. Opiniowanie wniosków poszczególnych komórek wewnętrznych o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
2. Pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej
3. Przygotowanie i przeprowadzenie procedur o udzielenie zamówienia publicznego
4. Prowadzenie sprawozdawczości oraz statystyk związanych z działalnością Sekcji Zamówień Publicznych
Miejsce pracy:
LIPOWA 1a, 20-020 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca:
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych
- Obsługa programów pakietu MS OFFICE
- Wykształcenie wyższe preferowane studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych znajomość prawa zamówień publicznych w praktyce, negocjowania minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie zamówień publicznych
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe preferowane studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych znajomość prawa zamówień publicznych w praktyce, negocjowania minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie zamówień publicznych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Sylwia Kardasz
Nr telefonu:
261-183-597
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dokumenty aplikacyjne w formacie PDF: list motywacyjny + CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych nr 5632/PEw/2025
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail