StPr/25/0572
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 3 000 PLN
+ stażowe
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie spraw organizacyjnych i obsługa techniczno – biurowa związana z obsługą posiedzeń Rady Gminy Ksawerów oraz Komisji Rady Gminy;
2) sporządzanie protokołów i innej dokumentacji z posiedzeń rady gminy, jej komisji;
3) przekazywanie uchwał rady gminy organom nadzorczym oraz wójtowi do realizacji;
4) przekazywanie Wójtowi Gminy interpelacji oraz wniosków radnych i wniosków z komisji rady gminy;
5) prowadzenie rejestrów: - wniosków i opinii komisji, - interpelacji i wniosków radnych, - zarządzeń wójta, - uchwał rady gminy;
6) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych ze zwoływaniem zebrań wiejskich;
7) prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników, Sołtysów i rad sołeckich;
8) współdziałanie i współpraca z organami samorządu jednostek pomocn. gminy – sołectwami,
więcej informacji:
https://www.ksawerow.4bip.pl/index.php?job=wiad&idg=19&id=622&x=13&y=&n_id=5437
Oferta pracy jest również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Miejsce pracy:
Kościuszki 3H, 95-054 Ksawerów, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Pracodawca:
Urząd Gminy Ksawerów
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kat B
- WYKSZTAŁCENIE: wyższe II stopnia (magister) Znajomość pracy na komputerze i umiejętność obsługi maszyn biurowych. ZNAJOMOŚĆ: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, posiadanie obywatelstwa polskiego, posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii. doświadczenie przy pracy w sekretariacie. więcej informacji na stronie: https://www.ksawerow.4bip.pl/index.php?idg=19&id=622&x=13
Inne wymagania:
WYKSZTAŁCENIE: wyższe II stopnia (magister) Znajomość pracy na komputerze i umiejętność obsługi maszyn biurowych. ZNAJOMOŚĆ: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, posiadanie obywatelstwa polskiego, posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii. doświadczenie przy pracy w sekretariacie. więcej informacji na stronie: https://www.ksawerow.4bip.pl/index.php?idg=19&id=622&x=13
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Idczak
Wymagane dokumenty:
CV więcej informacji: https://www.ksawerow.4bip.pl/index.php?job=wiad&idg=19&id=622&x=13&y=&n_id=5437 Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko SPECJALISTA należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy Ksawerów(sekretariat Urzędu II p.) lub przesłać na adres: 95-054 Ksawerów, ul. Kościuszki 3h, do dnia 8.08.2025 r. do godziny 14.00 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta