StPr/25/1489
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200,61 PLN
Zakres obowiązków:
1. Nadzór i obsługa techniczna systemów i sieci łączności w KMP Chełm i jednostkach podległych w celu prawidłowego ich funkcjonowania (urządzenia zasilające z akumulatorami i agregatem prądotwórczym, urządzenia teletransmisyjne, urządzenia zintegrowanego systemu łączności dyspozytorskiej, aparaty telefoniczne i telefaksowe, sieć telefoniczna)
2. Administracja elektronicznych systemów zabezpieczeń obiektu wchodzących w skład środków ochrony bezpieczeństwa fizycznego stosowanego w Komendzie Miejskiej Policji w Chełmie
3. Administracja systemu dostępowego Roger, zabezpieczanie danych, wykonywanie drobnych napraw. Administracja techniczna systemów Integra w pomieszczeniach SUŁTELP i OiN. Obsługa techniczna systemów łączności SUŁTELP, OST 112.
Miejsce pracy:
Żwirki i Wigury 20, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
Komenda Miejska Policji w Chełmie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, kreatywność, komunikatywność, Korzystanie z pełni praw publicznych, Biegła znajomość pakietu Office , bazy danych Microsoft Access
- [Umiejętność 1] : Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe [Inne] : doświadczenia w obszarze dotyczącym łączności przewodowej lub powyżej 1,5 roku pracy w administracji Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”. Nabór na w/w stanowisko poprzez stronę: https://nabory.kprm.gov.pl/lubelskie/chelm/specjalista,154604,v7 lub miejsce składania dokumentów: Komenda Miejska Policji w Chełmie, Zespół Kadr i Szkolenia, ul. Żwirki i Wigury 20, 22-100 Chełm, informacje na stronie: https://chelm.bip.policja.gov.pl/209/ogloszenia-o-naborze-do/24606,Ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-specjalisty-Wydzialu-Wspomagajacego.html. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://nabory.kprm.gov.pl/lubelskie/chelm/specjalista,154604,v7 oraz https://chelm.bip.policja.gov.pl/209/ogloszenia-o-naborze-do/24606,Ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-specjalisty-Wydzialu-Wspomagajacego.html. Komenda Miejska Policji w Chełmie, 22-100 Chełm ul. Żwirki i Wigury 20. Ogłoszenie nr 154604/ 31.07.2025. Specjalista. Do spraw: utrzymywania systemów łączności w Wydziale Wspomagającym. Liczba stanowisk: 1. Wymiar etatu: 1. Miejsce pracy: Chełm, ul. Żwirki i Wigury 20. Ważne do: 11 sierpnia 2025 r. Wynagrodzenie zasadnicze: 5200,61 zł brutto. Zadania na tym stanowisku: - Nadzór i obsługa techniczna systemów i sieci łączności w KMP Chełm i jednostkach podległych w celu prawidłowego ich funkcjonowania (urządzenia zasilające z akumulatorami i agregatem prądotwórczym, urządzenia teletransmisyjne, urządzenia zintegrowanego systemu łączności dyspozytorskiej, aparaty telefoniczne i telefaksowe, sieć telefoniczna) - Administracja elektronicznych systemów zabezpieczeń obiektu wchodzących w skład środków ochrony bezpieczeństwa fizycznego stosowanego w Komendzie Miejskiej Policji w Chełmie - nadzór nad poprawnością działania i administrowanie z użytkownikami w Systemie Kontroli Dostępów (SKD), RACS v.4, RACS v. 5 w KMP w Chełmie oraz w jednostkach podległych, wydawanie i prowadzenie ewidencji kart dostępowych do SKD, - nadzór nad poprawnością działania depozytorów kluczy i kontrolek samochodowych PROTECTOR oraz administrowanie uprawnieniami użytkowników Elektronicznego Systemu Ewidencji Kluczy (ESEK) w KMP w Chełmie, - nadzór nad poprawnością działania Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz administrowanie uprawnieniami użytkowników w centralach alarmowych SATEL INTEGRA w KMP w Chełmie oraz w jednostkach podległych, - nadzór nad poprawnością działania systemów telewizji przemysłowej CCTV w KMP w Chełmie oraz w jednostkach podległych. Udostępnianie zarejestrowanych nagrań wideo na podstawie zatwierdzonych przez komendanta wniosków - archiwizacja logów z systemów SKD, ESEK i SSWiN. - Administracja systemu dostępowego Roger, zabezpieczanie danych, wykonywanie drobnych napraw. Administracja techniczna systemów Integra w pomieszczeniach SUŁTELP i OiN. Obsługa techniczna systemów łączności SUŁTELP, OST 112. Obsługa techniczna urządzeń do rejestracji rozmów Comprec oraz TRX, archiwizowanie nagrań i przekazywanie ich do Wydziału Prewencji. - Prowadzenie ewidencji pomocniczej środków trwałych i pozostałych środków trwałych sprzętu łącznościowego i informatycznego na podstawie dokumentów przychodowo- rozchodowych oraz sporządzanie dowodów na wydany do użytkowania sprzęt i materiały eksploatacyjne. Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: wyższe - Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze dotyczącym łączności przewodowej lub powyżej 1,5 roku pracy w administracji - Znajomość ustawy o służbie cywilnej - Znajomość aplikacji biurowych: MS Excel oraz MS Access - Samodzielność, dokładność - Komunikatywność, odpowiedzialność - Umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy - Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne. - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r - Posiadanie obywatelstwa polskiego - Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - Wykształcenie: wyższe elektrotechniczne - Świadectwo kwalifikacji SEP - Znajomość sprzętu telekomunikacyjnego i radiokomunikacyjnego oraz systemów zabezpieczeń - Umiejętność pracy w zespole - Umiejętność stosowania przepisów w praktyce. Pracodawca oferuje: - Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu - Miejsce parkingowe na terenie urzędu - Dofinansowanie do wypoczynku pracowników - Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników - Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie, nagrody jubileuszowe. Dokumenty niezbędne: - CV i list motywacyjny - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy - Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne. - Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później) - Oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe [Inne] : doświadczenia w obszarze dotyczącym łączności przewodowej lub powyżej 1,5 roku pracy w administracji Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”. Nabór na w/w stanowisko poprzez stronę: https://nabory.kprm.gov.pl/lubelskie/chelm/specjalista,154604,v7 lub miejsce składania dokumentów: Komenda Miejska Policji w Chełmie, Zespół Kadr i Szkolenia, ul. Żwirki i Wigury 20, 22-100 Chełm, informacje na stronie: https://chelm.bip.policja.gov.pl/209/ogloszenia-o-naborze-do/24606,Ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-specjalisty-Wydzialu-Wspomagajacego.html. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://nabory.kprm.gov.pl/lubelskie/chelm/specjalista,154604,v7 oraz https://chelm.bip.policja.gov.pl/209/ogloszenia-o-naborze-do/24606,Ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-specjalisty-Wydzialu-Wspomagajacego.html. Komenda Miejska Policji w Chełmie, 22-100 Chełm ul. Żwirki i Wigury 20. Ogłoszenie nr 154604/ 31.07.2025. Specjalista. Do spraw: utrzymywania systemów łączności w Wydziale Wspomagającym. Liczba stanowisk: 1. Wymiar etatu: 1. Miejsce pracy: Chełm, ul. Żwirki i Wigury 20. Ważne do: 11 sierpnia 2025 r. Wynagrodzenie zasadnicze: 5200,61 zł brutto. Zadania na tym stanowisku: - Nadzór i obsługa techniczna systemów i sieci łączności w KMP Chełm i jednostkach podległych w celu prawidłowego ich funkcjonowania (urządzenia zasilające z akumulatorami i agregatem prądotwórczym, urządzenia teletransmisyjne, urządzenia zintegrowanego systemu łączności dyspozytorskiej, aparaty telefoniczne i telefaksowe, sieć telefoniczna) - Administracja elektronicznych systemów zabezpieczeń obiektu wchodzących w skład środków ochrony bezpieczeństwa fizycznego stosowanego w Komendzie Miejskiej Policji w Chełmie - nadzór nad poprawnością działania i administrowanie z użytkownikami w Systemie Kontroli Dostępów (SKD), RACS v.4, RACS v. 5 w KMP w Chełmie oraz w jednostkach podległych, wydawanie i prowadzenie ewidencji kart dostępowych do SKD, - nadzór nad poprawnością działania depozytorów kluczy i kontrolek samochodowych PROTECTOR oraz administrowanie uprawnieniami użytkowników Elektronicznego Systemu Ewidencji Kluczy (ESEK) w KMP w Chełmie, - nadzór nad poprawnością działania Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz administrowanie uprawnieniami użytkowników w centralach alarmowych SATEL INTEGRA w KMP w Chełmie oraz w jednostkach podległych, - nadzór nad poprawnością działania systemów telewizji przemysłowej CCTV w KMP w Chełmie oraz w jednostkach podległych. Udostępnianie zarejestrowanych nagrań wideo na podstawie zatwierdzonych przez komendanta wniosków - archiwizacja logów z systemów SKD, ESEK i SSWiN. - Administracja systemu dostępowego Roger, zabezpieczanie danych, wykonywanie drobnych napraw. Administracja techniczna systemów Integra w pomieszczeniach SUŁTELP i OiN. Obsługa techniczna systemów łączności SUŁTELP, OST 112. Obsługa techniczna urządzeń do rejestracji rozmów Comprec oraz TRX, archiwizowanie nagrań i przekazywanie ich do Wydziału Prewencji. - Prowadzenie ewidencji pomocniczej środków trwałych i pozostałych środków trwałych sprzętu łącznościowego i informatycznego na podstawie dokumentów przychodowo- rozchodowych oraz sporządzanie dowodów na wydany do użytkowania sprzęt i materiały eksploatacyjne. Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: wyższe - Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze dotyczącym łączności przewodowej lub powyżej 1,5 roku pracy w administracji - Znajomość ustawy o służbie cywilnej - Znajomość aplikacji biurowych: MS Excel oraz MS Access - Samodzielność, dokładność - Komunikatywność, odpowiedzialność - Umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy - Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne. - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r - Posiadanie obywatelstwa polskiego - Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - Wykształcenie: wyższe elektrotechniczne - Świadectwo kwalifikacji SEP - Znajomość sprzętu telekomunikacyjnego i radiokomunikacyjnego oraz systemów zabezpieczeń - Umiejętność pracy w zespole - Umiejętność stosowania przepisów w praktyce. Pracodawca oferuje: - Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu - Miejsce parkingowe na terenie urzędu - Dofinansowanie do wypoczynku pracowników - Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników - Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie, nagrody jubileuszowe. Dokumenty niezbędne: - CV i list motywacyjny - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy - Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne. - Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później) - Oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dokumenty niezbędne: - CV i list motywacyjny - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy - Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne. - Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później) - Oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - https://nabory.kprm.gov.pl/lubelskie/chelm/specjalista,154604,v7