SPECJALISTA

SPECJALISTA

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 100 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2476

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 100 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
1)Realizacja zakupów związanych z bieżącym funkcjonowaniem PODGiK.
2)Drobne naprawy gospodarcze.
3)Nadzór nad poprawnością działania urządzeń i wszystkich instalacji w budynku.
4)Nadzór i prowadzenie bieżącej ewidencji zużycia energii elektrycznej, robienie zestawień i raportów. Monitorowanie instalacji fotowoltaicznej.
5)Planowanie usprawnień technicznych funkcjonowania budynku.
6)Nadzór nad pracami wykonywanymi na dachu budynku.
7)Zastępowanie pracownika gospodarczego w trakcie jego nieobecności
(m.in. dostarczanie papieru do drukarek i ploterów do pokoi pracowników)
8)Realizacja zadań i usług związanych z eksploatacją samochodu służbowego.
9)Gospodarka środkami rzeczowymi, materiałami biurowymi, tonerami do drukarek i kserokopiarek, drukami i formularzami, prasą oraz książkami (literatury specjalistycznej).
10)Planowanie i realizacja remontów bieżących pomieszczeń biurowych, użytkowanych przez PODGiK oraz planowanie i realizacja konserwacji urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach zajmowanych przez PODGiK.
11)Rozliczanie faktur w zakresie prowadzonych spraw.
12)Realizacja zadań i usług związanych z dostawą wody spożywczej dla pracowników PODGiK.
13)Przygotowywanie materiałów i dokumentów niezbędnych do wszczęcia zamówień publicznych w zakresie zadań prowadzonych przez Wydział Administracyjny, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i regulaminem jednostki. Opracowywanie projektów umów w zakresie zadań prowadzonych przez Wydział Administracyjny.
14)Zgłaszanie do Dyrektora PODGiK braku przydatności gospodarczej poszczególnych rzeczowych składników majątku oraz organizacja likwidacji faktycznej.
15)Archiwizowanie dokumentów.
Godziny pracy -1105/ J.Maćkowiak, poniedziałek: 8.30--9.00 do 16.30-17.00; wtorek-piątek: 7.00-8.00 do 15.00-16.00

Miejsce pracy:
FRANOWO 26, 61-302 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wymagane wykształcenie średnie (mile widziane budowlane) lub wyższe przy wykształceniu średnim minimum 3 letni staż pracy Umiejętności: Umiejętność rozwiazywania problemów Biegła obsługa pakietu MS Office, Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) Podstawowa znajomość Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.u z 2025 r., poz. 418) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi Oczekiwania mile widziane: Kursy w branży budowlanej Umiejętność obsługi programów kosztorysowych Kursy i szkolenia z zakresu zarządzania i administrowania budynkami użyteczności publicznej Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych Umiejętność pracy pod presją czasu Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Wysoka kultura osobista Inne, obowiązkowe wymagania: Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Obywatelstwo polskie. Nieposzlakowana opinia


Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie średnie (mile widziane budowlane) lub wyższe przy wykształceniu średnim minimum 3 letni staż pracy Umiejętności: Umiejętność rozwiazywania problemów Biegła obsługa pakietu MS Office, Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) Podstawowa znajomość Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.u z 2025 r., poz. 418) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi Oczekiwania mile widziane: Kursy w branży budowlanej Umiejętność obsługi programów kosztorysowych Kursy i szkolenia z zakresu zarządzania i administrowania budynkami użyteczności publicznej Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych Umiejętność pracy pod presją czasu Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Wysoka kultura osobista Inne, obowiązkowe wymagania: Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Obywatelstwo polskie. Nieposzlakowana opinia

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
616219647

Wymagane dokumenty:
1)CV (formularz do pobrania za pośrednictwem Internetu). 2)List motywacyjny. 3)Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (w przypadku wykształcenia wyższego) oraz kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (w przypadku wykształcenia średniego). 4)Oświadczenie o treści: Oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie 5)Oświadczenie zgodne z załączonym do niniejszego ogłoszenia wzorem, tytułem: a)posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych, b)nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, c)cieszę się nieposzlakowaną opinią. Kandydat może przedłożyć kserokopię innych dodatkowych dokumentów, które jego zdaniem świadczą o jego umiejętnościach np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp. Kandydat może przedłożyć dodatkowo Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy w przyszłych procesach rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Oferty prosimy przesyłać na adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ul. Franowo 26, 61-302 Poznań, lub składać ( w zamkniętej kopercie) w kancelarii, w pokoju nr 002, z powołaniem numeru oferty. Za datę doręczenia dokumentów uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (decyduje data wpływu). Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] (opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub za pośrednictwem platformy ePUAP lub e-Doręczeń (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego).
Dodano: 11.09.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 312570
Udostępnij:
Dodano: 11.09.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 312570

Zobacz inne oferty

Do góry