StPr/25/1271
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Zakres obowiązków:
1. Uczestniczenie w procesie rozwijania istniejącej i nawiązywania nowej sieci współpracy Województwa Świętokrzyskiego z regionami z wybranych krajów, głównie z Europy oraz z innymi krajami pozaeuropejskimi.
2. Przygotowanie i realizacja projektów o charakterze międzyregionalnym oraz pomoc w poszukiwaniu partnerów i inicjowanie procesu powstawania takich inicjatyw w regionie.
3. Organizacja i obsługa wizyt gości zagranicznych oraz organizacja wyjazdów zagranicznych oficjalnych delegacji województwa świętokrzyskiego.
4. Współpraca z przedstawicielem Województwa Świętokrzyskiego Domu Polski Wschodniej w Brukseli.
5. Promowanie walorów i możliwości rozwojowych województwa w kraju i za granicą, organizacja oraz współorganizacja imprez promujących Województwo Świętokrzyskie.
Miejsce pracy:
Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- [Inne] : wykształcenie średnie w rozumieniu przepisów ustawy Prawo oświatowe oraz co najmniej 3 letni staż pracy; 1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce lub wykształcenie średnie w rozumieniu przepisów ustawy Prawo oświatowe oraz co najmniej 3 letni staż pracy; 3) znajomość obowiązujących aktów prawnych: a) ustawy o samorządzie województwa, b) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, c) ustawy o finansach publicznych, d) ustawy prawo zamówień publicznych, e) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego, g) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego. 2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1) udokumentowany co najmniej 1 rok stażu pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym; 2) znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1 potwierdzona certyfikatem, dyplomem ukończenia studiów filologii angielskiej lub dokumentem poświadczającym, że jest to język ojczysty kandydata lub w przypadku braku certyfikatu zweryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej; 3) prawo jazdy kat. B.
Inne wymagania:
[Inne] : wykształcenie średnie w rozumieniu przepisów ustawy Prawo oświatowe oraz co najmniej 3 letni staż pracy; 1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce lub wykształcenie średnie w rozumieniu przepisów ustawy Prawo oświatowe oraz co najmniej 3 letni staż pracy; 3) znajomość obowiązujących aktów prawnych: a) ustawy o samorządzie województwa, b) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, c) ustawy o finansach publicznych, d) ustawy prawo zamówień publicznych, e) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego, g) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego. 2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1) udokumentowany co najmniej 1 rok stażu pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym; 2) znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1 potwierdzona certyfikatem, dyplomem ukończenia studiów filologii angielskiej lub dokumentem poświadczającym, że jest to język ojczysty kandydata lub w przypadku braku certyfikatu zweryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej; 3) prawo jazdy kat. B.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewelina Janda-Wnuk
Nr telefonu:
41 395 16 58
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny i CV. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do (dokument umowy o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia). 4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem. Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce PRACA W URZĘDZIE DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE: 5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO). 7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. 8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 9. Lista sprawdzająca. Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich za pośrednictwem platformy ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy: 1) składać w zamkniętych kopertach do dnia 17 października 2025 r. do godz. 15.30 w Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego (budynek C2) al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce lub 2) przesłać pocztą do dnia 17 października 2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: Departament Organizacyjny i Kadr (Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego) Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce lub 3) przesłać na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 17 października 2025 r. AE:PL-57494-35550-GDUUU-22 lub 4) przesłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym) do dnia 17 października 2025 r. Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego /3h680wewfh/SkrytkaESP z dopiskiem: Dotyczy naboru nr 059.EKS.2.2025 na stanowisko specjalisty w Departamencie Edukacji, Kultury i Sportu Dodatkowe informacje pod nr. tel. 41 395 16 58
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - ePUAP, eDoręczenie