SPECJALISTA

SPECJALISTA

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2899

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
brutto wysługa lat na podstawie dostarczonych dokumentów. Od stycznia 2026 r. zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów ws. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r.

Zakres obowiązków:
prawidłowa i terminowa realizacja zadań w zakresie prowadzonych przez Szkołę procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych; sporządzanie dokumentów związanych z procesem zamówień publicznych w tym umów; opracowywanie warunków umów z wykonawcami w zakresie zapisów gwarantujących spełnienie wymagań ustawy PZP; określenie trybu w jakim będzie realizowane zamówienie publiczne; realizacja zakupów w ramach zapotrzebowania w ramach wydziału; przygotowanie i publikacja planów zamówień publicznych; sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych itp.; prowadzenie rejestru wniosków i dokumentów wpływających do sekcji oraz wysyłanych przez sekcje zamówień publicznych zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną; przygotowanie dokumentacji do przekazania do archiwum szkolnego


Miejsce pracy:
CZECHOSŁOWACKA 27, 61-459 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • doświadczenie - 2 lata
  • Wymagania podstawowe: obywatelstwo polskie; wykształcenie: min. średnie, min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych; udokumentowane szkolenie z branży dot. zamówień publicznych; prawo jazdy kat. B; znajomość prawa zamówień publicznych; biegła znajomość techniki pracy na komputerze ze szczególnym uwzględnieniem obsługi MS Office; znajomość zasad pracy biurowo-administracyjnej; umiejętność obsługi kserokopiarki i innych urządzeń biurowych; umiejętność samodzielnej pracy i dostosowania się do zmieniających wymagań; bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność; umiejętność pracy w zespole pod presją czasu. Wymagania preferowane: studia podyplomowe z zamówień publicznych (w przypadku osób z wyższym wykształceniem); znajomość i umiejętność zastosowania przepisów ustawy o PSP oraz przepisów wykonawczych. Charakterystyka lub rodzaj wykonywania pracy: prawidłowa i terminowa realizacja zadań w zakresie prowadzonych przez Szkołę procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych; sporządzanie dokumentów związanych z procesem zamówień publicznych w tym umów; opracowywanie warunków umów z wykonawcami w zakresie zapisów gwarantujących spełnienie wymagań ustawy PZP; określenie trybu w jakim będzie realizowane zamówienie publiczne; realizacja zakupów w ramach zapotrzebowania w ramach wydziału; przygotowanie i publikacja planów zamówień publicznych; sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych itp.; prowadzenie rejestru wniosków i dokumentów wpływających do sekcji oraz wysyłanych przez sekcje zamówień publicznych zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną; przygotowanie dokumentacji do przekazania do archiwum szkolnego.


Inne wymagania:
Wymagania podstawowe: obywatelstwo polskie; wykształcenie: min. średnie, min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych; udokumentowane szkolenie z branży dot. zamówień publicznych; prawo jazdy kat. B; znajomość prawa zamówień publicznych; biegła znajomość techniki pracy na komputerze ze szczególnym uwzględnieniem obsługi MS Office; znajomość zasad pracy biurowo-administracyjnej; umiejętność obsługi kserokopiarki i innych urządzeń biurowych; umiejętność samodzielnej pracy i dostosowania się do zmieniających wymagań; bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność; umiejętność pracy w zespole pod presją czasu. Wymagania preferowane: studia podyplomowe z zamówień publicznych (w przypadku osób z wyższym wykształceniem); znajomość i umiejętność zastosowania przepisów ustawy o PSP oraz przepisów wykonawczych. Charakterystyka lub rodzaj wykonywania pracy: prawidłowa i terminowa realizacja zadań w zakresie prowadzonych przez Szkołę procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych; sporządzanie dokumentów związanych z procesem zamówień publicznych w tym umów; opracowywanie warunków umów z wykonawcami w zakresie zapisów gwarantujących spełnienie wymagań ustawy PZP; określenie trybu w jakim będzie realizowane zamówienie publiczne; realizacja zakupów w ramach zapotrzebowania w ramach wydziału; przygotowanie i publikacja planów zamówień publicznych; sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych itp.; prowadzenie rejestru wniosków i dokumentów wpływających do sekcji oraz wysyłanych przez sekcje zamówień publicznych zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną; przygotowanie dokumentacji do przekazania do archiwum szkolnego.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
61-835-59-10

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Jakie dokumenty ma złożyć potencjalny kandydat: 1.CV (list motywacyjny), 2.kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe (świadectwo pracy, zaświadczenie z zakładu pracy) oraz posiadane uprawnienia, 3.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu postępowania kwalifikacyjnego, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (załącznik do naboru do pobrania ze strony internetowej https://www.gov.pl/web/sapsp-poznana), 4.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe (załącznik do naboru - do pobrania ze strony internetowej https://www.gov.pl/web/sapsp-poznana).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Preferowana forma kontaktu z pracodawcą: 1) kontakt osobisty w godz. 8.00-14.00 2) telefoniczne: Naczelnik Wydziału Kwatermistrzowskiego st. kpt. Przemysław Rychlicki tel.: 61 8355860 Naczelnik Wydziału Organizacyjno-Kadrowego mł. bryg. Joanna Kryślak tel.: 61 8355910 inne e-mai: [email protected] WAŻNE! Ogłoszenie o naborze wraz z wymaganymi załącznikami dostępne jest na stronie internetowej Szkoły https://www.gov.pl/web/sapsp-poznana w zakładce - oferty pracy. (prośba o zamieszczenie tej informacji w ogłoszeniu). W procesie rekrutacji brane będą pod uwagę tylko i wyłącznie kompletne oferty tj. z oświadczeniami załączonymi w ogłoszeniu o naborze. , Termin: zgłoszenia telefoniczne, e-mail
Dodano: 09.11.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 348905
Udostępnij:
Dodano: 09.11.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 348905

Zobacz inne oferty

Do góry