StPr/25/1417
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Obsługa kancelaryjna departamentu.
2. Udział w opracowywaniu informacji zbiorczych dotyczących zakresu działania departamentu na potrzeby podmiotów zewnętrznych i komórek organizacyjnych Urzędu.
3. Koordynacja spraw związanych z wpływającymi do departamentu interpelacjami radnych Województwa Świętokrzyskiego oraz wnioskami o udostępnienie informacji publicznej.
4. Współpraca przy realizacji działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów programu FEŚ 2021-2027.
5. Wprowadzanie do systemu informatycznego (OZP) planowanych do realizacji zadań.
6. Realizacja działań finansowanych z Pomocy Technicznej z zastosowaniem procedur zamówień publicznych, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Marszałkowskim.
Miejsce pracy:
Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- [Umiejętność 1] : znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych [Inne] : udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym 1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; 3) znajomość obowiązujących aktów prawnych: a) ustawy o samorządzie województwa, b) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, c) ustawy Prawo zamówień publicznych, d) ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027, e) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego, g) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego; 4) znajomość wspólnotowych i krajowych dokumentów strategicznych i programowych: a) Strategii komunikacji Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego 2021-2027, b) wytycznych KE dotyczących unikania konfliktów interesów i zarządzania takimi konfliktami na podstawie rozporządzenia finansowego (2021/C 121/01). 2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1) udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym; 2) wykształcenie wyższe w zakresie administracji lub ekonomii, lub zamówień publicznych.
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych [Inne] : udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym 1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; 3) znajomość obowiązujących aktów prawnych: a) ustawy o samorządzie województwa, b) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, c) ustawy Prawo zamówień publicznych, d) ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027, e) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego, g) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego; 4) znajomość wspólnotowych i krajowych dokumentów strategicznych i programowych: a) Strategii komunikacji Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego 2021-2027, b) wytycznych KE dotyczących unikania konfliktów interesów i zarządzania takimi konfliktami na podstawie rozporządzenia finansowego (2021/C 121/01). 2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1) udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym; 2) wykształcenie wyższe w zakresie administracji lub ekonomii, lub zamówień publicznych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewelina Janda-Wnuk
Nr telefonu:
41 395 16 58
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny i CV. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do.. (dokument umowy o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia). 4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem. Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce NABORY/KONKURSY NABORY W URZĘDZIE MARSZAŁKOWSKIM WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE: 5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO). 7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. 8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 9. Lista sprawdzająca. Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) lub adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu za pośrednictwem platformy ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy: 1) składać w zamkniętych kopertach do dnia 15 grudnia 2025 r. do godz. 15.30 w Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego (budynek C2) al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce Lub 2) przesłać pocztą do dnia 15 grudnia 2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: Departament Organizacyjny i Kadr (Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego) Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce lub 1) przesłać na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 15 grudnia 2025 r. AE:PL-57494-35550-GDUUU-22 lub 2) przesłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym) do dnia 15 grudnia 2025 r. Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego /3h680wewfh/SkrytkaESP z dopiskiem: Dotyczy naboru Nr 068.EFRR.1.2025 na stanowisko specjalisty w Departamencie Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Dodatkowe informacje pod nr tel. 41 395 16 58
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - ePUAP, eDoręczenie

Zaloguj się przez Facebook