StPr/25/0050
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie spraw dotyczących planowania i organizowania inicjatyw lokalnych,
2. dokumentowanie materiałów tekstowych oraz fotograficznych niezbędnych w promocji inicjatyw lokalnych powiatu płockiego,
3. organizacja samorządowych przedsięwzięć o charakterze promocyjnym i okolicznościowym (m.in. konkursów i wydarzeń powiatowych),
4. prowadzenie spraw związanych ze współpracą z lokalnymi mediami,
5. prowadzenie rejestru faktur,
6. współdziałanie z przedstawicielami środków masowego przekazu oraz informowanie ich o polityce rozwoju obszarów wiejskich i inicjatyw lokalnych.
Miejsce pracy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Płocku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)
- Prawo jazdy kat. B
- Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, 6. prawo jazdy kat. B., 7. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym i ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Wymagania dodatkowe: 1. umiejętność obsługi programu do rejestracji faktur, 2. umiejętność fotografowania oraz znajomość programów graficznych, 3. minimum roczne doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, 6. prawo jazdy kat. B., 7. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym i ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Wymagania dodatkowe: 1. umiejętność obsługi programu do rejestracji faktur, 2. umiejętność fotografowania oraz znajomość programów graficznych, 3. minimum roczne doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany, 2. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany, 3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, (oświadczenie o posiadaniu prawo jazdy-własnoręcznie podpisane), 4. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) własnoręcznie podpisane, 5. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii własnoręcznie podpisane, 6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne własnoręcznie podpisane, 7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, innych niż określone w art. 22 1 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy własnoręcznie podpisane, 8. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Ogólnej Starostwa (parter) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09 - 400 Płock Biuro Kadr i Szkolenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Biurze Inicjatyw Lokalnych Starostwa Powiatowego w Płocku do dnia 10 lutego 2025 r. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom na ich wniosek, nie później niż w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników naboru. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz na tablicy informacyjnej Starostwa. Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), informuję, że W Starostwie Powiatowym w Płocku obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych wprowadzona Zarządzeniem Nr 57/2024 Starosty Płockiego z dnia 18 września 2024 r. Treść w/w zarządzenia można uzyskać do wglądu w siedzibie Starostwa Powiatowego w Płocku. Administratorem danych osobowych jest Starosta Płocki z siedzibą w Płocku przy ul. Bielskiej 59, 09-400 Płock. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Elżbietę Kaczmarczyk, z którą można się skontaktować poprzez email: [email protected], telefonicznie: 24 267 67 78 lub osobiście. Dane osobowe kandydatów: a) będą przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; b) nie będą udostępniane innym odbiorcom; c) będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych, w przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej ni czas trwania procesu rekrutacyjnego; d) nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych kandydatom przysługuje: a) prawo dostępu do treści swoich danych; b) prawo do sprostowania danych; c) prawo do usunięcia danych; d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych; e) prawo do przenoszenia danych; f) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; g) w przypadku, w którym przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia), kandydatowi przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. h) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia. Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Odmowa podania danych może uniemożliwić wzięcie udziału w procesie naboru. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta