StPr/24/0835
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 1 075 PLN
Zakres obowiązków:
- kontrola przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP,
- dokonywanie okresowych analiz i oceny stanu BHP ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których występują zagrożenia, przedkładanie informacji i wniosków,
-udział w opracowywaniu i kontrola realizacji planów poprawy BHP i P/Poż.,
- opiniowanie instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy,
- udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje sie pomieszczenia pracy lub innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników,
- prowadzenie dochodzeń powypadkowych,
- organizowanie szkoleń pracowników z zakresu BHP i P/Poż.,
- współdziałanie z lekarzem medycyny pracy w ocenie stanu zdrowia załogi oraz prowadzenie działalności profilaktycznej,
- popularyzacja zagadnień dotyczących ochrony pracy
Miejsce pracy:
Stefanii Sempołowskiej 2A, 76-100 Sławno, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Sławnie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
10
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: bezpieczeństwo i higiena pracy
- Studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz conajmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP. Posiadanie wiedzy w zakresie przepisów prawa w zakresie BHP oraz ochrony P/Poż., oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa. Posiadanie wiedzy w zakresie przepisów prawnych, mających zastosowanie w Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Posiadanie wiedzy w zakresie przepisów ustawy kodeksu postępowania administracyjnego. Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności cywilnoprawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Znajomość obslugi komputera. Umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, skrupulatność, zaangażowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność. Mile widziane doświadczenie w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony cywilnej.
Inne wymagania:
Studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz conajmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP. Posiadanie wiedzy w zakresie przepisów prawa w zakresie BHP oraz ochrony P/Poż., oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa. Posiadanie wiedzy w zakresie przepisów prawnych, mających zastosowanie w Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Posiadanie wiedzy w zakresie przepisów ustawy kodeksu postępowania administracyjnego. Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności cywilnoprawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Znajomość obslugi komputera. Umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, skrupulatność, zaangażowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność. Mile widziane doświadczenie w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony cywilnej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
598107659
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny - CV/kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych "zwykłych", - kopie dyplomu/świadectwa potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonania pracy na określonym stanowisku(ukończone kursy, certyfikaty umiejętności), - kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe(świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu) - oświadczenia kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posadaniu pełnej zdolności do czynności cywilnoprawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku(w przypadki zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do lekarza medycyny pracy). Aplikowanie: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem :Nabór na stanowisko pracy: Specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy-PSSE w Sławnie" należy składać osobiście w sekretariacie PSSE w Sławnie lub listownie na adres: PSSE w Sławnie, ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno w terminie do dnia 18.10.2024 do godz 15:00.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon