StPr/25/2532
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 490 PLN
Wynagrodzenie brutto: 6.490 zł (w tym premia regulaminowa 10,00%) + dodatek za wysługę lat.
Zakres obowiązków:
1. Udział w tworzeniu i realizacji polityki BHP w organizacji, w tym opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulaminów oraz instrukcji.
2. Przeprowadzanie regularnych kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów bhp w Inspektoracie.
3. Udział w prowadzonych kontrolach z zakresu bhp w podległych jednostkach wojskowych.
4. Prowadzenie postępowań powypadkowych, wdrażanie działań korygujących oraz kontrola realizacji zaleceń powypadkowych.
5. Opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji związanej z ocena ryzyka zawodowego oraz proponowanie rozwiązań w zakresie ochrony zdrowia
i bezpieczeństwa pracowników.
6. Prowadzenie szkoleń wstępnych i koordynacja szkoleń okresowych BHP, nadzór nad ich terminowym wykonaniem.
7. Współpraca ze służbami kontrolnymi (PIP, WOMP).
Zatrudnienie: grudzień 2025 r.
Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Miejsce pracy:
Józefa Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
- zawód: Technik bezpieczeństwa i higieny pracy*
- Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP albo studia podyplomowe w zakresie bhp Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp (nie wymagany jeśli wykształcenie wyższe w zakresie bhp) Wymagania dodatkowe: 1. Preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe lub techniczne. 2. Preferowany co najmniej 3 letni staż pracy w służbie bhp w resorcie obrony narodowej. 3. Znajomość przepisów krajowych i branżowych w zakresie: a) prowadzenia postępowań powypadkowych i stosowania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w stosunku do żołnierzy, b) zasad udzielania pierwszej pomocy, ogólnych zagadnień w zakresie prawa pracy, ochrony zdrowia, ergonomii oraz ochrony ppoż. 4. Obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu aplikacji biurowych MS Office (Excel, Word, Power Point). 5. Znajomość języków obcych: preferowana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym. 6. Umiejętność analizy dokumentów, samodzielnego redagowania pism, interpretacji przepisów określonych w obowiązujących aktach prawnych, analizy informacji ujętych w bazach danych oraz publicznego przedstawiania informacji z obszaru swoich zadań. 7. Dyspozycyjność. 8. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność, samodzielność w pracy oraz umiejętność podejmowania decyzji.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP albo studia podyplomowe w zakresie bhp Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp (nie wymagany jeśli wykształcenie wyższe w zakresie bhp) Wymagania dodatkowe: 1. Preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe lub techniczne. 2. Preferowany co najmniej 3 letni staż pracy w służbie bhp w resorcie obrony narodowej. 3. Znajomość przepisów krajowych i branżowych w zakresie: a) prowadzenia postępowań powypadkowych i stosowania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w stosunku do żołnierzy, b) zasad udzielania pierwszej pomocy, ogólnych zagadnień w zakresie prawa pracy, ochrony zdrowia, ergonomii oraz ochrony ppoż. 4. Obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu aplikacji biurowych MS Office (Excel, Word, Power Point). 5. Znajomość języków obcych: preferowana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym. 6. Umiejętność analizy dokumentów, samodzielnego redagowania pism, interpretacji przepisów określonych w obowiązujących aktach prawnych, analizy informacji ujętych w bazach danych oraz publicznego przedstawiania informacji z obszaru swoich zadań. 7. Dyspozycyjność. 8. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność, samodzielność w pracy oraz umiejętność podejmowania decyzji.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Dokumentacja aplikacyjna: CV i list motywacyjny. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: - pocztą e-mail na adres: [email protected], - pocztą na adres 85-675 Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 z adnotacją Wydział Pracowników Wojska, - osobiście pozostawić na Biurze Przepustek Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1, ofertę w zamkniętej kopercie z adnotacją Wydział Pracowników Wojska. Dodatkowe informacje: 1. Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani do udziału w rekrutacji zostaną poinformowani o terminie spotkania telefonicznie lub drogą elektroniczną. 2. Po zakończeniu rekrutacji, dane osobowe kandydatów z którymi pracodawca nie zawarł umowy o pracę są trwale usuwane (niszczone). 3. Procedura dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych w Bydgoszczy dostępna jest na stronie internetowej IWsp SZ: https://wojsko-polskie.pl/iwsp/procedura-dokonywania-wewnetrznych-zgloszen-naruszen-prawa-i-podejmowania-dzialan-nastepczych-w-iwsp-sz Pracodawca oświadcza, że: w okresie do 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty pracy nie został ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za naruszenie przepisów prawa pracy albo nie jest objęty postępowaniem dotyczącym naruszenia przepisów prawa pracy (art. 83 ust. 12 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia). ------------------------------------------------- KLAUZULA INFORMACYJNA dot. ogłoszenia rekrutacyjnego w IWsp SZ Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej RODO, informuję Panią/Pana, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, reprezentowany przez Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Marcin KUŹNIK, z którym można się kontaktować: 1) poprzez pocztę elektroniczną na adres: [email protected]; 2) listownie na adres: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO (wypełnienie obowiązku prawnego) w związku z: 1) ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465); 2) ustawą z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz.U. poz. 2305, z późn. zm.); 3) innymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa krajowego, z których wynikają zadania ciążące na IWsp SZ. W przypadku podania innych danych osobowych przez kandydata w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji niż wskazane w pkt. 3 ust. 1-2, przetwarzanie tych danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. 4. Pani / Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom do tego uprawnionym na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, po tym okresie dokumenty zostaną trwale usunięte. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo: 1) dostępu do danych osobowych; 2) żądania ich sprostowania; 3) ograniczenia przetwarzania, w przypadkach wymienionych w RODO. W związku z tym, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, osobie której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych, usunięcia danych ani prawo do wniesienia sprzeciwu. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2) jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta

Zaloguj się przez Facebook