StPr/25/0620
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta w sekretariacie szkoły językowej – udzielanie informacji o kursach, sprzedaż oferty edukacyjnej, zapisy i kontakt z klientami telefonicznie, osobiście oraz online. Obsługa korespondencji, przygotowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów i bazy danych. Współpraca z zespołem nauczycieli i wsparcie administracyjne bieżącej działalności szkoły.
Miejsce pracy:
Kopernika 36 36, 05-091 Ząbki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
ENGLISH WAY SCHOOL SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu, obsługa komputera MS Office, znajomość języka polskiego
- [Umiejętność 1] : marketing, sprzedaż - podstawy
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : marketing, sprzedaż - podstawy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Izabela Czyżewska
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail