StPr/24/15004
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 800 do 5 800 PLN
Zakres obowiązków:
- opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami i remontami PZN,
- nadzór nad czynnościami związanymi z majątkiem nieruchomym PZN-u,
- czynne uczestnictwo w administrowaniu obiektu siedziby firmy,
- kontakty z urzędami odpowiedzialnymi za podatki od nieruchomości i wieczyste użytkowanie gruntów,
- przygotowywanie zestawień i raportów wewnętrznych i zewnętrznych,
- współpraca z osobą odpowiedzialną za prowadzenie internetowego serwisu informacyjnego w zakresie zamieszczania i aktualizacji informacji nt. działalności firmy,
- przygotowywanie zapytań ofertowych,
- kontakt z Kontrahentami w związku z obsługą administracyjną,
- sporządzanie i redagowanie pism zewnętrznych i wewnętrznych
- obsługa administracyjna biura zapewnienie bieżących zasobów,
- poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania stowarzyszenia.
- wykonywanie innych prac administracyjno-biurowych.
Miejsce pracy:
Konwiktorska 9, 00-216 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
POLSKI ZWIĄZEK NIEWIDOMYCH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- zawód: Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 3)
- Zamówienia publiczne
- Wymagania: - wykształcenie średnie z doświadczeniem co najmniej 3-letnim na podobnym stanowisku lub wyższe preferowane z zakresu administracji i zarządzania, - doświadczenie pracy z dokumentacją techniczną, - znajomość tematyki projektowej, - znajomość ustawy o zamówieniach publicznych i zasad konkurencyjności, - bardzo dobra organizacja pracy, - rzetelność, dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań. Praca w godz.: 7:30-15:30 lub 8:00-16:00. Zgłoszenia: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie średnie z doświadczeniem co najmniej 3-letnim na podobnym stanowisku lub wyższe preferowane z zakresu administracji i zarządzania, - doświadczenie pracy z dokumentacją techniczną, - znajomość tematyki projektowej, - znajomość ustawy o zamówieniach publicznych i zasad konkurencyjności, - bardzo dobra organizacja pracy, - rzetelność, dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań. Praca w godz.: 7:30-15:30 lub 8:00-16:00. Zgłoszenia: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail