StPr/25/2589
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 do 6 500 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Prowadzenie procedur zamówień publicznych oraz czynności wynikających z regulacji wewnętrznych w zakresie ustalonym ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych i zaakacpetowanym przez kierownika wydziału.
Miejsce pracy:
Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Tarnowie Podgórnym
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wykształcenie wyższe w zakresie administracji, prawa lub ekonomiczne. Umiejętność sporządzania zapotrzebowań na środki budżetowe i wniosków o przesunięcia w budżecie. Mile widziane: samodzielność, odporność na stres.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe w zakresie administracji, prawa lub ekonomiczne. Umiejętność sporządzania zapotrzebowań na środki budżetowe i wniosków o przesunięcia w budżecie. Mile widziane: samodzielność, odporność na stres.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny, świadectwo pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie kwalifikacje i doświadczenie; oświadczenie o niekaralności lub karalnośći za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy