StPr/25/1013
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
1) Realizacja zadań związanych z przyznawaniem i rozliczaniem jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, w tym:
a) Przyjmowanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności.
b) Sprawdzanie zgodności danych zawartych we wniosku ze stanem faktycznym oraz ocena formalna wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności;
c) Przygotowanie materiałów dotyczących wniosków do oceny merytorycznej;
d) Przygotowanie treści umowy do podpisania wraz z załącznikami i innymi niezbędnymi do podpisania umowy dokumentami;
e) Przedłożenie umowy dotacji do zapoznania się i podpisu stronom umowy, wraz z załącznikami, w tym dokumentami dotyczącymi poręczenia;
f) Dokonanie odpowiednich zapisów w kartach rejestracyjnych osób bezrobotnych, Systemie Syriusz;
g) Weryfikacja dokumentów dot. wydatków poniesionych przez osoby, które otrzymały dotacje;
h) Ewidencja wydatków dokonanych ze środków dotacji w Excel;
i) Weryfikacja i monitorowanie statusu podatnika VAT podmiotów z którymi zawarto umowę;
j) Weryfikacja i rozliczanie zwrotów podatku VAT dokonanych przez osoby, które otrzymały jednorazowo środki na podjęcie działalności;
k) Przygotowywanie zaświadczeń lub zaświadczeń o korekcie o udzielonej pomocy de minimis;
l) Windykacja udzielonej dotacji;
m) Współpraca z Bankiem Gospodarstwa Krajowego i pośrednikami finansowymi w zakresie udzielania i realizacji pożyczek na podjęcie działalności gospodarczej;
2) Koordynowanie realizacji pakietów aktywizacyjnych.
3) Realizacja bonów na zasiedlenie.
4) Realizowanie zadań związanych z udzielaniem pomocy de minimis w związku z realizowanymi szkoleniami, w związku z przyznaniem środków na podjęcie działalności gospodarczej.
5) Podejmowanie inicjatyw i działań mających na celu ożywienie lokalnego rynku pracy, w tym:
a) organizowanie spotkań informacyjnych;
b) promowanie idei przedsiębiorczości, rozwoju zawodowego i całożyciowego uczenia się;
6) Pomoc w realizacji szkoleń.
7)Inne zadania realizowane na stanowisku.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod linkiem:
https://pup.kartuzy.ibip.pl/public/?id=77709
Miejsce pracy:
Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Pracodawca:
POWIATOWY URZĄD PRACY W KARTUZACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word), bardzo dobra obsługa komputera
- Wymaganie niezbędne: 1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5)wykształcenie: a. wyższe oraz minimum 1 rok stażu pracy (wykształcenie potwierdzone dyplomem; staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem pracodawcy dot. zatrudnienia) lub b. średnie oraz minimum 2 lata stażu pracy (wykształcenie potwierdzone świadectwem; staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem pracodawcy dot. zatrudnienia). Wymagania dodatkowe: 1) Preferowane kierunki studiów administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie, finanse; 2) Znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r., poz. 620) w zakresie form pomocy związanych z wspieraniem przedsiębiorczości i rozwojem zawodowym; 3) Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; 4) Ukończone szkolenia z zakresu zamówień publicznych, stosowania postępowania administracyjnego lub pomocy publicznej/pomocy de minimis (potwierdzone certyfikatem/zaświadczeniem); 5) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym MS Office (Word, Excel); 6) Predyspozycje (mogą zostać zweryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej): a. dokładność, terminowość, systematyczność; b. umiejętność planowania i organizowania czasu pracy; c. zdolność do prawidłowego formułowania wypowiedzi i redagowania pism; d. umiejętność pracy z zespole. Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod linkiem: https://pup.kartuzy.ibip.pl/public/?id=77709
Inne wymagania:
Wymaganie niezbędne: 1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5)wykształcenie: a. wyższe oraz minimum 1 rok stażu pracy (wykształcenie potwierdzone dyplomem; staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem pracodawcy dot. zatrudnienia) lub b. średnie oraz minimum 2 lata stażu pracy (wykształcenie potwierdzone świadectwem; staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem pracodawcy dot. zatrudnienia). Wymagania dodatkowe: 1) Preferowane kierunki studiów administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie, finanse; 2) Znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r., poz. 620) w zakresie form pomocy związanych z wspieraniem przedsiębiorczości i rozwojem zawodowym; 3) Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; 4) Ukończone szkolenia z zakresu zamówień publicznych, stosowania postępowania administracyjnego lub pomocy publicznej/pomocy de minimis (potwierdzone certyfikatem/zaświadczeniem); 5) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym MS Office (Word, Excel); 6) Predyspozycje (mogą zostać zweryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej): a. dokładność, terminowość, systematyczność; b. umiejętność planowania i organizowania czasu pracy; c. zdolność do prawidłowego formułowania wypowiedzi i redagowania pism; d. umiejętność pracy z zespole. Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod linkiem: https://pup.kartuzy.ibip.pl/public/?id=77709
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Waligóra
Nr telefonu:
58 694 09 01
Wymagane dokumenty:
Termin i miejsce składania dokumentów: osobiście w zamkniętej kopercie lub za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach, ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze: specjalista ds. aktywizacji (w lewym górnym rogu dane kandydata), w terminie do dnia 22 września 2025 roku do godz. 15.00. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod linkiem: https://pup.kartuzy.ibip.pl/public/?id=77709
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Konkurs - nabór na stanowisko urzędnicze, Termin: pon - pt, Godziny : 8-15