StPr/25/0020
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
7 000 PLN
możliwość negocjacji wynagrodzenia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Zakres obowiązków:
Opracowywanie rocznych budżetów oraz długoterminowych planów finansowych.
Monitorowanie realizacji budżetu oraz analiza odchyleń.
Sporządzanie raportów miesięcznych, kwartalnych i rocznych dla zarządu.
Tworzenie prognoz finansowych i analiz zysków oraz kosztów.
Monitorowanie wydatków oraz identyfikacja możliwości redukcji kosztów.
Ocena efektywności projektów i działań operacyjnych.
Przeprowadzanie analiz rentowności produktów, klientów i rynków.
Ocena ryzyk finansowych oraz opracowywanie strategii ich minimalizacji.
Przygotowywanie danych finansowych dla potrzeb zarządu i inwestorów.
Udział w projektach inwestycyjnych oraz ocena ich opłacalności.
Ścisła współpraca z działami księgowości, produkcji i sprzedaży w zakresie zbierania danych finansowych.
Współpraca z audytorami zewnętrznymi.
Miejsce pracy:
Bydgoska 17, 89-520 Gostycyn, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
ARKADIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse i rachunkowość, średnie zawodowe, ekonomiczne
- Doskonała znajomość zasad rachunkowości i finansów. Umiejętności analityczne i zdolność pracy z dużą ilością danych. Proaktywność i umiejętność przewidywania problemów finansowych. Znajomość nowoczesnych narzędzi raportowania i analizy danych, takich jak Excel, SAP czy Power BI. Umiejętności komunikacyjne i zdolność do współpracy z różnymi działami firmy. Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Oferujemy umowę o pracę na pełny etat oraz atrakcyjne warunki wynagrodzenia (zależne od posiadanej wiedzy i doświadczenia), pracę w rozwijającym się przedsiębiorstwie, możliwości rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe ,
Inne wymagania:
Doskonała znajomość zasad rachunkowości i finansów. Umiejętności analityczne i zdolność pracy z dużą ilością danych. Proaktywność i umiejętność przewidywania problemów finansowych. Znajomość nowoczesnych narzędzi raportowania i analizy danych, takich jak Excel, SAP czy Power BI. Umiejętności komunikacyjne i zdolność do współpracy z różnymi działami firmy. Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Oferujemy umowę o pracę na pełny etat oraz atrakcyjne warunki wynagrodzenia (zależne od posiadanej wiedzy i doświadczenia), pracę w rozwijającym się przedsiębiorstwie, możliwości rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe ,
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Iwona Kapanka
Nr telefonu:
525590816
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie CV