StPr/24/0963
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie decyzji administracyjnych, w tym:
- decyzji o przyznaniu lub odmowie przyznania prawa do zasiłku,
- decyzji o utracie /pozbawieniu prawa do zasiłku dla bezrobotnych,
- decyzji o wstrzymaniu/wznowieniu wypłaty zasiłku dla bezrobotnych,
- decyzji o przyznaniu/utracie bądź pozbawieniu prawa do stypendium,
- decyzji o pozbawieniu statusu osoby bezrobotnej,
- decyzji o pozbawieniu statusu osoby poszukującej pracy.
2. Wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń oraz generowanie rozliczeń podatkowych (PIT 11).
3. Sporządzanie zgłoszeń i wyrejestrowań do ubezpieczeń zdrowotnych i społecznych
bezrobotnych oraz członków ich rodzin.
4. Sporządzenie zestawień stażu pracy osób bezrobotnych.
5. Przyjmowanie dodatkowych dowodów i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego.
6. Prowadzenie korespondencji z klientami indywidualnymi oraz instytucjami.
7. Digitalizacja wszystkich przedkładanych dokumentów.
8. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Przygotowywanie w tym zakresie stosownych decyzji administracyjnych.
9. Wprowadzanie informacji podawanych przez klienta do bazy informatycznej PUP oraz sprawdzanie ich prawidłowości.
10. Gromadzenie, przechowywanie, aktualizowanie i archiwizowanie akt bezrobotnych wyłączonych z ewidencji.
11. Sporządzanie protokołów zdawczych i przekazywanie akt do archiwum.
12.Prowadzenie i zakładanie spraw w programie elektronicznego obiegu dokumentów.
Miejsce pracy:
Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1. Niezbędne wymagania: a) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, b) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, c) wykształcenie wyższe, d) minimalny staż pracy 5 lat, preferowany staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia, e) znajomość przepisów: ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz wydanych na jej podstawie rozporządzeń, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, f) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office, g) znajomość obsługi urządzeń biurowych: skaner, ksero. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość systemu Syriusz STD, b) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, obowiązkowość, c) umiejętność pracy pod presją czasu, d) gotowość do stałego samodoskonalenia się.
Inne wymagania:
1. Niezbędne wymagania: a) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, b) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, c) wykształcenie wyższe, d) minimalny staż pracy 5 lat, preferowany staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia, e) znajomość przepisów: ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz wydanych na jej podstawie rozporządzeń, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, f) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office, g) znajomość obsługi urządzeń biurowych: skaner, ksero. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość systemu Syriusz STD, b) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, obowiązkowość, c) umiejętność pracy pod presją czasu, d) gotowość do stałego samodoskonalenia się.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbietaa Tokarczuk
Nr telefonu:
75-7326601
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem. 2. Życiorys (CV). 3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończenie kursów, szkoleń. 4. Kserokopie posiadanych świadectw pracy. 5. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających staż pracy, w tam zaświadczenie potwierdzające okres zatrudnienia i stanowisko pracy kandydata, który w dniu składania aplikacji pozostaje w stosunku pracy i nie posiada świadectwa pracy. 6. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 7. Podpisana przez kandydata klauzula informacyjna (załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze). 8. Oświadczenie kandydata o niekaralności, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze). 9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bolesławcu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (załącznik nr 3 do ogłoszenia o naborze). Termin i miejsce złożenia dokumentów: Aplikacje należy dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu ul. Obrońców Helu 10 pok. 204 sekretariat lub przesłać pocztą na adres Urzędu, w zamkniętej kopercie z oznaczeniem nadawcy oraz z napisem: Nabór na stanowisko specjalisty do spraw ewidencji i świadczeń, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.11.2024 r. (liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta