SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH (PRUSZKÓW) K/M

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH (PRUSZKÓW) K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Znajomość języka
polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/09226

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
+ dodatki

Zakres obowiązków:
1. Przygotowywanie codziennych raportów finansowych i analiz cash flow;
2. Kontrola należności i zobowiązań, rozliczanie płatności;
3. Wsparcie w przygotowywaniu budżetów i analiz "plan-fakt";
4. Wystawianie i weryfikacja faktur, obsługa dokumentów księgowych i kosztowych;
5. Współpraca z bankami, przygotowanie i realizacja przelewów;
6. Wsparcie działu księgowości i HR w zakresie rozliczeń;
7. Raportowanie do Zarządu.


Miejsce pracy:
Domaniewska 3, 05-800 Pruszków, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
INTERNATIONAL ADDITIVE MANUFACTURING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
  • zawód: Pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń (wymagany staż - lata: 2)
  • polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Pakiet MS Office
  • Wymagania: 1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe (mile widziane rachunkowość, finanse i bankowość). 2. Dobra znajomość języka polskiego oraz komunikatywny angielski (znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem). 3. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel. 4. Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami ERP (np. Comarch Optima, SAP, Odoo). 5. Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, samodzielność i dobra organizacja pracy. 6. Prawo do przygotowywania, podpisywania i przekazywania wewnętrznych raportów finansowych oraz analiz dla Zarządu. 7. Prawo dostępu do systemów finansowoksięgowych spółki (ERP, bankowość elektroniczna, systemy fakturowania). 8. Uprawnienie do przygotowywania projektów przelewów bankowych i ich opisu zgodnie z polityką spółki (z zastrzeżeniem akceptacji zgodnie z regulaminem wewnętrznym). 9. Prawo kontaktu i współpracy z bankami, urzędami (US, ZUS) oraz kontrahentami w zakresie spraw finansowych. 10. Prawo do zgłaszania uwag i rekomendacji dotyczących planowania budżetu i polityki finansowej spółki. 11. Dostęp do dokumentacji księgowej i kadrowej w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków. 12. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Kontakt: e-mail: [email protected]


Inne wymagania:
Wymagania: 1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe (mile widziane rachunkowość, finanse i bankowość). 2. Dobra znajomość języka polskiego oraz komunikatywny angielski (znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem). 3. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel. 4. Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami ERP (np. Comarch Optima, SAP, Odoo). 5. Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, samodzielność i dobra organizacja pracy. 6. Prawo do przygotowywania, podpisywania i przekazywania wewnętrznych raportów finansowych oraz analiz dla Zarządu. 7. Prawo dostępu do systemów finansowoksięgowych spółki (ERP, bankowość elektroniczna, systemy fakturowania). 8. Uprawnienie do przygotowywania projektów przelewów bankowych i ich opisu zgodnie z polityką spółki (z zastrzeżeniem akceptacji zgodnie z regulaminem wewnętrznym). 9. Prawo kontaktu i współpracy z bankami, urzędami (US, ZUS) oraz kontrahentami w zakresie spraw finansowych. 10. Prawo do zgłaszania uwag i rekomendacji dotyczących planowania budżetu i polityki finansowej spółki. 11. Dostęp do dokumentacji księgowej i kadrowej w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków. 12. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Kontakt: e-mail: [email protected]

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Dodano: 02.09.2025, 04:01
ID ogłoszenia: 304868
Udostępnij:
Dodano: 02.09.2025, 04:01
ID ogłoszenia: 304868

Zobacz inne oferty

5 300 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Karlino
5 300 PLNbrutto
Dodano: 16 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Modrolas
4 666 PLNbrutto
Dodano: 16 godz. temu
10 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Gościno
10 000 PLNbrutto
Dodano: 16 godz. temu
Do góry