StPr/25/09226
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
+ dodatki
Zakres obowiązków:
1. Przygotowywanie codziennych raportów finansowych i analiz cash flow;
2. Kontrola należności i zobowiązań, rozliczanie płatności;
3. Wsparcie w przygotowywaniu budżetów i analiz "plan-fakt";
4. Wystawianie i weryfikacja faktur, obsługa dokumentów księgowych i kosztowych;
5. Współpraca z bankami, przygotowanie i realizacja przelewów;
6. Wsparcie działu księgowości i HR w zakresie rozliczeń;
7. Raportowanie do Zarządu.
Miejsce pracy:
Domaniewska 3, 05-800 Pruszków, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
INTERNATIONAL ADDITIVE MANUFACTURING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- zawód: Pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń (wymagany staż - lata: 2)
- polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Pakiet MS Office
- Wymagania: 1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe (mile widziane rachunkowość, finanse i bankowość). 2. Dobra znajomość języka polskiego oraz komunikatywny angielski (znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem). 3. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel. 4. Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami ERP (np. Comarch Optima, SAP, Odoo). 5. Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, samodzielność i dobra organizacja pracy. 6. Prawo do przygotowywania, podpisywania i przekazywania wewnętrznych raportów finansowych oraz analiz dla Zarządu. 7. Prawo dostępu do systemów finansowoksięgowych spółki (ERP, bankowość elektroniczna, systemy fakturowania). 8. Uprawnienie do przygotowywania projektów przelewów bankowych i ich opisu zgodnie z polityką spółki (z zastrzeżeniem akceptacji zgodnie z regulaminem wewnętrznym). 9. Prawo kontaktu i współpracy z bankami, urzędami (US, ZUS) oraz kontrahentami w zakresie spraw finansowych. 10. Prawo do zgłaszania uwag i rekomendacji dotyczących planowania budżetu i polityki finansowej spółki. 11. Dostęp do dokumentacji księgowej i kadrowej w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków. 12. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Kontakt: e-mail: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: 1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe (mile widziane rachunkowość, finanse i bankowość). 2. Dobra znajomość języka polskiego oraz komunikatywny angielski (znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem). 3. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel. 4. Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami ERP (np. Comarch Optima, SAP, Odoo). 5. Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, samodzielność i dobra organizacja pracy. 6. Prawo do przygotowywania, podpisywania i przekazywania wewnętrznych raportów finansowych oraz analiz dla Zarządu. 7. Prawo dostępu do systemów finansowoksięgowych spółki (ERP, bankowość elektroniczna, systemy fakturowania). 8. Uprawnienie do przygotowywania projektów przelewów bankowych i ich opisu zgodnie z polityką spółki (z zastrzeżeniem akceptacji zgodnie z regulaminem wewnętrznym). 9. Prawo kontaktu i współpracy z bankami, urzędami (US, ZUS) oraz kontrahentami w zakresie spraw finansowych. 10. Prawo do zgłaszania uwag i rekomendacji dotyczących planowania budżetu i polityki finansowej spółki. 11. Dostęp do dokumentacji księgowej i kadrowej w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków. 12. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Kontakt: e-mail: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą