StPr/25/3522
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 600 PLN
Zakres obowiązków:
Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz z ustaniem zatrudnienia (w tym: umowy o pracę, aneksy, porozumienia zmieniające, wypowiedzenia zmieniające, świadectwa pracy), prowadzenie ewidencji osobowej pracowników związanej z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, przygotowywanie umów cywilnoprawnych tj. umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy o świadczenie usług. Pd). Planowanie nagród jubileuszowych i odpraw emerytalno-rentowych pracowników, e) rozliczanie czasu pracy w tym: prowadzenie kart ewidencji czasu pracy łącznie z rocznymi kartami ewidencji oraz sporządzanie list obecności, kartotek urlopowych, absencji chorobowych i innych nieobecności wynikających z przepisów Kodeksu Pracy /ewidencjonowanie zwolnień lekarskich/ , prawidłowe udzielanie urlopów wypoczynkowych, dodatkowych, okolicznościowych, bezpłatnych, szkoleniowych, zwolnień lekarskich, urlopów macierzyńskich, urlopów wychowawczych, rozliczanie pracy w godzinach nadliczbowych. Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników, rozliczanie miesięcznych limitów kilometrów dla poszczególnych pracowników Ośrodka. Prowadzenie ewidencji i wydawanie legitymacji służbowych. Archiwizacja dokumentacji kadrowej pracowników, sporządzanie sprawozdań dotyczących działalności kadrowej i sprawozdawczości statystycznej. Obsługa programów: PROGMAN, KADRY, PŁACE. Prowadzenie czynności związanych z naborem na wolne stanowiska pracy. Kontrola nad terminowością badań lekarskich i szkoleniami z BHP. Przygotowywanie projektów regulaminów pracy i wynagradzania oraz aktów prawnych dotyczących oceny pracowników. Opracowywanie przy udziale kadry kierowniczej MOPS opisu stanowisk, kompletowanie i przygotowywanie dokumentów osób przechodzących na rentę, emeryturę, prowadzenie rejestru osób objętych ubezpieczeniem emerytalnym, rentowym i zdrowotnym. Zgłaszanie do ZUS pracowników, zleceniobiorców, członków rodzin pracowników, wyrejestrowywanie z ZUS osób po ustaniu tytułu do ubezpieczenia, prowadzenie ewidencji wypadków przy pracy i w drodze do pracy.Praca w poniedziałek 8-16, wtorek-piątek 7:30 - 15:30.
Miejsce pracy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wykształcenie wyższe, 2-letni staż pracy, znajomość ustaw dotyczących: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, o pomocy społecznej, kodeks pracy, kodeks cywilny (w zakresie umów cywilno-prawnych), o systemie ubezpieczeń społecznych, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o pracowniczych planach kapitałowych, znajomość rozporządzeń w sprawie: instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji, organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy, w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: ukończony kierunek prawo, administracja lub wyższe i studia podyplomowe z zakresu prawa pracy, doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub publicznej, umiejętność obsługi komputera, predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe, 2-letni staż pracy, znajomość ustaw dotyczących: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, o pomocy społecznej, kodeks pracy, kodeks cywilny (w zakresie umów cywilno-prawnych), o systemie ubezpieczeń społecznych, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o pracowniczych planach kapitałowych, znajomość rozporządzeń w sprawie: instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji, organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy, w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: ukończony kierunek prawo, administracja lub wyższe i studia podyplomowe z zakresu prawa pracy, doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub publicznej, umiejętność obsługi komputera, predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, b) list motywacyjny, c) CV zawierające dane, o których mowa w art. 221§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, d) kserokopie świadectw pracy, e) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, g) oświadczenia kandydata (własnoręcznie podpisane) o: posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowe informacje dotyczące naboru: a) kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej, b) kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu jego przeprowadzenia, c) Komisja Rekrutacyjna zweryfikuje kompetencje kandydatów podczas rozmowy kwalifikacyjnej, d) kandydaci, których oferty nie spełniają wymagań formalnych nie będą o tym powiadomieni. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. kadr w terminie do 12 maja 2025 r. (tj.14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane o kolejnym etapie rekrutacji. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta