StPr/25/1350
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 7 800 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzeniem akt osobowych, bieżącą obsługą kadrową,
administrowaniem urlopami i zwolnieniami lekarskimi,
prowadzeniem ewidencji czasu pracy,
kontrolą ważności badań lekarskich i szkoleń bhp,
przygotowaniem dokumentów do naliczeń płac,
prowadzeniem statystyk i sprawozdawczości dot. zatrudnienia,
obsługą programu Płatnik, prowadzeniem ZFŚS, PPK
Miejsce pracy:
Kościuszki 49, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
CENTRUM KULTURY W PIASECZNIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wykształcenie wyższe specjalistyczne (magister) i min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub wyższe zawodowe (licencjat) i min. 3 lata doświadczenia zawodowego lub średnie zawodowe i 4letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe specjalistyczne (magister) i min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub wyższe zawodowe (licencjat) i min. 3 lata doświadczenia zawodowego lub średnie zawodowe i 4letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Małkowska
Wymagane dokumenty:
brak