StPr/24/2608
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 7 208 PLN
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników placówki, prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z przebiegiem zatrudnienia, rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny itp.), prowadzenie spraw dot. podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników, przygotowywanie, weryfikacja i przechowywanie dokumentów dotyczących procesu rekrutacji, wykonywanie obowiązków administracyjnych. związanych z korespondencją z Sądem, Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych itp., komunikowanie się z klientami oraz pracownikami w języku turkmeńskim
Miejsce pracy:
Tarczyn, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- znajomość języka turkmeńskiego w mowie na poziomie C1
Inne wymagania:
znajomość języka turkmeńskiego w mowie na poziomie C1
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Dorota Drabek
Nr telefonu:
224842680
Wymagane dokumenty:
CV