StPr/25/0191
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 000 PLN
do uzgodnienia
Zakres obowiązków:
wg. stanowiska
Miejsce pracy:
Mielczarskiego 45, 25-709 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
STOWARZYSZENIE NADZIEJA RODZINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne
- Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie obsługi płacowej Prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców Ewidencja i rozliczanie absencji zasiłkowych Naliczanie i raportowanie wpłat do PPK Bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, US, PIP, GUS Zgłoszenia pracowników i członków rodzin do ZUS oraz raporty rozliczeniowe ZUS Sporządzanie deklaracji podatkowych Raporty i analizy płacowe na potrzeby wewnętrzne oraz GUS Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Znajomość przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; SODIR dofinansowanie do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych Wsparcie działu księgowości Nasze wymagania: Wykształcenie: średnie/wyższe ekonomiczne. Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze administracji płac Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, prawa pracy, przepisów o PPK, predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność samodzielnej organizacji pracy umiejętności rozwiązywania problemów mile widziana znajomość problematyki osób niepełnosprawnych znajomość programu pakietu MS Office (Word i Excel), PŁATNIK - ZUS znajomość programów Integra, Enova - będzie dodatkowym atutem, Mile widziane: wszelkie uprawnienia podnoszące kwalifikacje pracownika Oferujemy: umowę o pracę, potrzebne narzędzia do wykonania pracy, atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
Inne wymagania:
Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie obsługi płacowej Prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców Ewidencja i rozliczanie absencji zasiłkowych Naliczanie i raportowanie wpłat do PPK Bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, US, PIP, GUS Zgłoszenia pracowników i członków rodzin do ZUS oraz raporty rozliczeniowe ZUS Sporządzanie deklaracji podatkowych Raporty i analizy płacowe na potrzeby wewnętrzne oraz GUS Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Znajomość przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; SODIR dofinansowanie do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych Wsparcie działu księgowości Nasze wymagania: Wykształcenie: średnie/wyższe ekonomiczne. Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze administracji płac Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, prawa pracy, przepisów o PPK, predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność samodzielnej organizacji pracy umiejętności rozwiązywania problemów mile widziana znajomość problematyki osób niepełnosprawnych znajomość programu pakietu MS Office (Word i Excel), PŁATNIK - ZUS znajomość programów Integra, Enova - będzie dodatkowym atutem, Mile widziane: wszelkie uprawnienia podnoszące kwalifikacje pracownika Oferujemy: umowę o pracę, potrzebne narzędzia do wykonania pracy, atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie aplikacji (CV) na adres: [email protected] z dodaniem poniższej klauzuli: Klauzula zawierająca zgodę na przetwarzanie danych osobowych (na CV) Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV dla celów przyszłych procesów rekrutacji na stanowisko............. w Stowarzyszeniu ,,Nadzieja Rodzinie w Kielcach, będącego administratorem danych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że przekazane CV będzie przechowywane przez okres roku od jego złożenia. Po tym terminie zostanie automatycznie usunięte z bazy danych. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż: a) administratorem moich danych osobowych jest Stowarzyszenie ,,Nadzieja Rodzinie ul. Mielczarskiego 45 ,25-709 Kielce, tel.: 41 335-87-55, email: [email protected]., a podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne; b) mogę kontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod adresem korespondencyjnym: ul. Mielczarskiego 45 ,25-709 Kielce; adresem e-mail: [email protected]; c) posiadam prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również do ograniczenia ich przetwarzania, do cofnięcia zgody, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; d) przysługuje mi prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie), jeśli moim zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO; e) moje dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych; f) moje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane; g) wyrażenie niniejszej zgody nie zwalnia administratora z obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa co do zabezpieczania przetwarzanych danych oraz ich legalnego przetwarzania.(data i podpis kandydata do pracy)