StPr/25/0189
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
do uzgodnienia
Zakres obowiązków:
wg. stanowiska
Miejsce pracy:
Górna 20/8, 25-415 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
CK FINANSE Biuro Rachunkowe s.c. J. Kumor, I. Grzegorczyk, I.Wawszczyk
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne
- Obowiązki: -kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców -zakładanie akt pracowniczych i pozostałej dokumentacji personalnej, -sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych -rozliczanie umów cywilno-prawnych, -przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, oraz umów cywilno-prawnych -samodzielne sporządzanie i naliczanie list płac (naliczanie wynagrodzeń, zasiłki chorobowe, opiekuńcze i inne potrącenia), -obsługa systemu INSERT Gratyfikant -przygotowywanie deklaracji i dokumentacji na rzecz ZUS, US, -kontakt i współpraca z instytucjami (ZUS, US, ) oraz z innymi działami -współpraca z działem księgowym, Wykształcenie: min. średnie - ekonomiczne bądź pokrewne Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Pozostałe wymagania: -warunek konieczny - znajomość programu INSERT-2- letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac-praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych-znajomość programu Płatnik oraz PUE ZUS-dobra znajomość pakietu MS Office-terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania,-samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętność efektywnej organizacji pracy.
Inne wymagania:
Obowiązki: -kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców -zakładanie akt pracowniczych i pozostałej dokumentacji personalnej, -sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych -rozliczanie umów cywilno-prawnych, -przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, oraz umów cywilno-prawnych -samodzielne sporządzanie i naliczanie list płac (naliczanie wynagrodzeń, zasiłki chorobowe, opiekuńcze i inne potrącenia), -obsługa systemu INSERT Gratyfikant -przygotowywanie deklaracji i dokumentacji na rzecz ZUS, US, -kontakt i współpraca z instytucjami (ZUS, US, ) oraz z innymi działami -współpraca z działem księgowym, Wykształcenie: min. średnie - ekonomiczne bądź pokrewne Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Pozostałe wymagania: -warunek konieczny - znajomość programu INSERT-2- letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac-praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych-znajomość programu Płatnik oraz PUE ZUS-dobra znajomość pakietu MS Office-terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania,-samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętność efektywnej organizacji pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Inga Wawszczyk
Nr telefonu:
880 570 304
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Kontakt i bliższe informacje pod numerem tel. 882-570-304. Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres [email protected]