SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0150

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 000 PLN

Zakres obowiązków:
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników, a w szczególności:
-Samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz obsługa pracowników Zakładu w ww. obszarze
-sporządzanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych
-terminowe naliczanie i kontrola poprawności naliczeń wynagrodzeń dla różnych form zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło, kontrakty) i innych świadczeń pieniężnych , sporządzanie list płac,
-naliczanie wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wypadkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgromadzoną dokumentacją
-sporządzanie wypłat nagród, odpraw emerytalnych, rentowych, ekwiwalentów za urlop, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i innych świadczeń dla pracowników,
-prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji, rozliczanie czasu pracy,
-sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS pracowników i członków ich rodzin,
-przygotowanie rozliczeń oraz terminowej sprawozdawczości w zakresie ZUS (Płatnik), PDOF, PIT,
-przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo płacowych,- sporządzanie zaświadczeń oraz wszelkich innych dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników,
-sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń,
-obsługa sprawozdawczości statystycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami w ramach portalu sprawozdawczego GUS,
-obsługa portalu e-PFRON i Systemu Obsługi Dofinansowań i Refundacji PFRON,
-współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi
-współpraca z główną księgową w zakresie sporządzania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentów płacowych
-księgowanie list płac z godnie przyjętą polityką rachunkowości,
-archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw,
-opracowywanie i aktualizacja regulaminów pracy, wynagrodzeń, ZFŚS,
-opracowywanie i aktualizacja zakresów obowiązków dla pracowników Spółki
-prowadzenie archiwum
-wykonywanie innych poleceń Prezesa Zarządu


Miejsce pracy:
Przemysłowa 4, 66-120 Kargowa, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie

Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
20

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia
  • obsługa komputera


Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Bożena Hałas

Nr telefonu:
68 352 50 60

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 28.03.2025, 09:45
ID ogłoszenia: 164818
Udostępnij:
Dodano: 28.03.2025, 09:45
ID ogłoszenia: 164818

Zobacz inne oferty

Do góry