SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Powiatowy Urząd Pracy w Łasku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 355 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0252

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 355 PLN
wynagrodzenie 5355 + staż pracy

Zakres obowiązków:
Prowdzaenie akt osobowych pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, sporządzenie sprawozdań statystycznych, sporządzanei świadectw pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie list wynagrodzeń pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, prowadzenie roliczeń ZUS i US, rozliczanie średnich wynagrodzeń nauczycieli, zgłaszanie do ZUS i wyrejestrowanie pracowników.

Miejsce pracy:
Warszawska 13, 98-100 Łask, powiat: łaski, woj: łódzkie

Pracodawca:
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Łaskiego

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • 3 - letni staż pracy. Znajomość gruntowna z zakresu ubezpieczeń społecznych, rozliczeń podatkowych w zakresie podatku dochodowego, bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu płac nauczycieli i pracowników samorządowych, bardzo dobra znajomość zagadnień powiazanych z zatrudnianiem nauczycieli i pracowników samorzadowych.


Inne wymagania:
3 - letni staż pracy. Znajomość gruntowna z zakresu ubezpieczeń społecznych, rozliczeń podatkowych w zakresie podatku dochodowego, bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu płac nauczycieli i pracowników samorządowych, bardzo dobra znajomość zagadnień powiazanych z zatrudnianiem nauczycieli i pracowników samorzadowych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Lidia Kosiec

Nr telefonu:
438259384

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 18.06.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 240996
Udostępnij:
Dodano: 18.06.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 240996

Zobacz inne oferty

Do góry