StPr/25/0960
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Godziny pracy: 6:00-14:00 Okres zatrudnienia: 3 miesiące
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji płacowych: kartoteki wynagrodzeń, karty zasiłkowe, obliczanie zasiłków chorobowych, listy obecności; Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników; prowadzenie dokumentacji ZUS.
Miejsce pracy:
Kościuszki 92/a, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH GORLICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- zawód: Pracownik do spraw osobowych (wymagany staż - lata: 1)
- umiejętność pracy w zespole, Obsługa komputera
- Wykształcenie min. średnie ekonomiczne; doświadczenie zawodowe - min. 1 rok (kadry i płace); prawo jazdy kat. B - mile widziane; umiejętność pracy w zespole; umiejętność obsługi komputera.
Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie ekonomiczne; doświadczenie zawodowe - min. 1 rok (kadry i płace); prawo jazdy kat. B - mile widziane; umiejętność pracy w zespole; umiejętność obsługi komputera.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Stanisław Zieliński
Nr telefonu:
(18) 352-67-15
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook