StPr/25/5337
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Wynagrodzenie do negocjacji
Zakres obowiązków:
- prowadzenie działań marketingowych online i offline
- planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii digital (Meta Ads, Google Ads)
- analiza wyników kampanii i raportowanie efektów
- współorganizacja wydarzeń promocyjnych i akademickich
- wspieranie działań rekrutacyjnych i komunikacji uczelni w różnych kanałach
Miejsce pracy:
Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
UNIWERSYTET ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO W KRAKOWIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowane kierunki: marketing, komunikacja lub pokrewne
- zawód: Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- Wymagane doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych online (Meta, Google). Umiejętności: - dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego i analityki - umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy - kreatywność, komunikatywność i samodzielność w działaniu
Inne wymagania:
Wymagane doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych online (Meta, Google). Umiejętności: - dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego i analityki - umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy - kreatywność, komunikatywność i samodzielność w działaniu
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook