StPr/24/0497
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
wynagrodzenie obejmuje: - podstawa: 4300 zł - dodatek funkcyjny: 500 zł (po 6 miesiącach - przejęcie pełnych obowiązków) - dodatek za pełną obecność w zakładzie pracy: 500 zł - zwrot kosztu dojazdu: 250-500 zł - prowizja od sprzedaży (2-5% wartości sprzedaży) lub dodatek 500 zł za efektywność w marketingu nie są wliczone i zależą od osobistego zaangażowania i posiadanego doświadczenia
Zakres obowiązków:
- Tworzenie i realizacja strategii marketingowej oraz przygotowywanie raportów, planów i kampanii marketingowych,
- Tworzenie przekazów i komunikatów handlowych i marketingowych oraz treści promocyjnych (teksty, grafiki, wideo),
- Podejmowanie działań mających na celu promocję towarów i usług przedsiębiorstwa oraz organizacja i koordynacja wydarzeń promocyjnych.
- Poznawanie potrzeb klientów, budowanie pozytywnego wizerunku marki i dbanie o wizerunek firmy w mediach społecznościowych,
- Analizowanie sytuacji na rynku, działań konkurencji oraz efektywności działań marketingowych i wdrożonych rozwiązań,
- Monitorowanie trendów na rynku, dostosowywanie strategii oraz szukanie możliwych szans rynkowych,
- Współpraca przy realizowaniu konkretnych projektów z innymi pracownikami oraz z podmiotami zewnętrznymi
- W razie zastępstwa obsługa biura sprzedaży.
Miejsce pracy:
55-340 Damianowo, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kat.B
- - Wykształcenie wyższe lub średnie ( preferowane kierunki związane z marketingiem) - Podstawowa znajomość obsługi programów graficznych (np. Adobe Photoshop, Illustrator) - Umiejętność tworzenia i prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych - Analityczne myślenie oraz umiejętność interpretacji danych - Kreatywność i innowacyjność w podejściu do rozwiązywania problemów - Znajomość narzędzi do analizy rynku i konkurencyjności - j.niemiecki lub angielski w stopniu komunikatywnym
Inne wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub średnie ( preferowane kierunki związane z marketingiem) - Podstawowa znajomość obsługi programów graficznych (np. Adobe Photoshop, Illustrator) - Umiejętność tworzenia i prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych - Analityczne myślenie oraz umiejętność interpretacji danych - Kreatywność i innowacyjność w podejściu do rozwiązywania problemów - Znajomość narzędzi do analizy rynku i konkurencyjności - j.niemiecki lub angielski w stopniu komunikatywnym
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Mirosław Hałdys
Nr telefonu:
888-307-030
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail