StPr/25/1642
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Organizowanie i kontrolowanie logistyki pałacu, negocjowanie i przygotowanie umów, planowanie działań i ustalanie harmonogramu pracy, kształtowanie wizerunku i budowanie marki pałacu, czuwanie nad całokształtem działań budynku, koordynowanie przepływem informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi we współne projekty. Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych oraz rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii. Analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi. Przygotowanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych. Nawiążywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy. Kształtowanie działań usprawnających obsługę klientów. Koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych. Przygotowanie oferty handlowych. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych tj. konferencje, targi, itp.
Miejsce pracy:
Sucha Górna, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Szafrańska
Nr telefonu:
767465281
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie

Zaloguj się przez Facebook