SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA NA RYNEK CZESKI

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA NA RYNEK CZESKI

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1797

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Pracodawca oferuje: - pracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracę; - atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy; - możliwość rozwoju w młodej i dynamicznie rozwijającej się organizacji; - perspektywę i stabilizację zatrudnienia; - nowoczesne i przyjazne środowisko pracy.

Zakres obowiązków:
- przyjmowanie, odpowiadanie, weryfikowanie oraz analizowanie za pośrednictwem 3 kanałów kontaktu: mail, telefon, czat, wszelkich zgłoszeń Klientów spółki dokonujących zakupów na własnych sklepach i platformach e-commerce;
- wsparcie i budowanie pozytywnych relacji z Klientem na każdym etapie procesu zakupu;
- monitorowanie zamówień, zwrotów oraz reklamacji;
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta, w tym doradztwo i informacja produktowa;
- współpraca z działem logistyki w obszarze realizacji zamówień i reklamacji;
- aktywny udział w tworzeniu i poprawie procedur usprawniających proces obsługi Klienta;
- wraz z pozostałymi działami spółki dbanie o wysoki standard obsługi Klienta i pozytywny wizerunek Zolta Trade.

Miejsce pracy:
Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Pracodawca:
ZOLTA TRADE Sp. z o.o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • - doświadczenie w obsłudze Klienta; - wysoki poziom empatii i nastawienie pro klienckie; - ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne; - znajomość języka czeskiego ( minimum B2/C1); - mile widziana znajomość języka niemieckiego; - znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office; - znajomość platformy BaseLinker będzie atutem; - umiejętność pracy zespołowej.


Inne wymagania:
- doświadczenie w obsłudze Klienta; - wysoki poziom empatii i nastawienie pro klienckie; - ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne; - znajomość języka czeskiego ( minimum B2/C1); - mile widziana znajomość języka niemieckiego; - znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office; - znajomość platformy BaseLinker będzie atutem; - umiejętność pracy zespołowej.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 26.11.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 356129
Udostępnij:
Dodano: 26.11.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 356129

Zobacz inne oferty

Do góry