StPr/24/1063
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Okres zatrudnienia - 12 m-cy
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów firmy; utrzymanie i rozwijanie relacji handlowych z klientami; tworzenie strategii sprzedażowej; przygotowywanie ofert handlowych; udział w negocjacjach handlowych
Miejsce pracy:
Siedlce, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wykształcenie wyższe; staż pracy w zawodzie obsługa klienta - pożądany; znajomość j. niemieckiego - poziom podstawowy; znajomość j. angielskiego - poziom podstawowy; znajomość obsługi komputera osoba z orzeczonym stopniem niepełnosprawności - dod. atut
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe; staż pracy w zawodzie obsługa klienta - pożądany; znajomość j. niemieckiego - poziom podstawowy; znajomość j. angielskiego - poziom podstawowy; znajomość obsługi komputera osoba z orzeczonym stopniem niepełnosprawności - dod. atut
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Grzegorz Lichoń
Nr telefonu:
183536307
Wymagane dokumenty:
skierowanie