StPr/25/2403
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
Współodpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży i rozwój współpracy z klientami, rejestracja i nadzorowanie kolejnych etapów realizacji zamówień, monitorowanie stanów magazynowych, współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz innymi działami w firmie, aktywne uczestnictwo w procesie wdrożenia nowych projektów, sporządzanie raportów, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie i analiza kalkulacji cenowych.
Miejsce pracy:
Malików 150, 25-639 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
DS SMITH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane ekonomiczne lub techniczne), min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta, dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2), dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - komunikacyjne i pracy zespołowej, przedsiębiorczość, odpowiedzialność i gotowość do wprowadzanie nowych rozwiązań, mile widziana umiejętność czytania rysunku technicznego. Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w międzynarodowej, wiodącej na rynku firmie, atrakcyjne wynagrodzenie, motywujący i klarowny system premiowy, nagrody i wyróżnienia dla najlepszych pracowników, najwyższe standardy BHP, prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, możliwość uczestniczenia w atrakcyjnym programie ubezpieczeń na zdrowie i życie, coroczne dofinansowanie do wypoczynku, coroczne świadczenie świąteczne, możliwość korzystania z firmowej kasy zapomogowo-pożyczkowej, pakiet szkoleń, udział w międzynarodowych projektach, szanse na rozwój, awans, udział w akcjach wspierających ekologię i lokalne społeczności
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane ekonomiczne lub techniczne), min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta, dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2), dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - komunikacyjne i pracy zespołowej, przedsiębiorczość, odpowiedzialność i gotowość do wprowadzanie nowych rozwiązań, mile widziana umiejętność czytania rysunku technicznego. Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w międzynarodowej, wiodącej na rynku firmie, atrakcyjne wynagrodzenie, motywujący i klarowny system premiowy, nagrody i wyróżnienia dla najlepszych pracowników, najwyższe standardy BHP, prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, możliwość uczestniczenia w atrakcyjnym programie ubezpieczeń na zdrowie i życie, coroczne dofinansowanie do wypoczynku, coroczne świadczenie świąteczne, możliwość korzystania z firmowej kasy zapomogowo-pożyczkowej, pakiet szkoleń, udział w międzynarodowych projektach, szanse na rozwój, awans, udział w akcjach wspierających ekologię i lokalne społeczności
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Aplikacja na stanowisko specjalisty ds obsługi klienta za pośrednictwem strony internetowej pracodawcy: https://dssmith.wd3.myworkdayjobs.com/pl-PL/careers/details/SPECJALISTA-D-S-OBSUGI-KLIENTA_R-10946-2