SPECJALISTA DO SPRAW: OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ W WYDZIALE ORGANIZACJI
I NADZORU
(NR 2416)

SPECJALISTA DO SPRAW: OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU (NR 2416)

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 309,29 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2416

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 309,29 PLN
PROPONOWANE WYNAGRODZENIE MIESIĘCZNE: ok. 6309,29 zł + wysługa lat (do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

Zakres obowiązków:
CHARAKTER PRACY: Umowa o pracę na czas określony w korpusie Służby Cywilnej - 1 rok.

GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- wykonywanie zadań inspektora ochrony danych (IOD),
- wykonywanie wynikających z wewnętrznych regulacji Urzędu oraz dokumentów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji czynności wskazanych do realizacji przez Inspektora Ochrony Danych,
- przygotowywanie upoważnień, w tym do dostępu do danych jednostkowych i osobowych, pełnomocnictw (na podstawie uprzednio podjętej decyzji Dyrektora) oraz legitymacji (w tym prowadzenie ich rejestru) dla pracowników Urzędu,
- rozpowszechnianie wśród pracowników Urzędu aktów prawnych przekazywanych przez Główny Urząd Statystyczny.

DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA:
Budynek: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3
Siedziba Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy mieści się budynku, którego zarządcą jest Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki. Bezpośrednio przy wejściu do budynku od ul. Ks. Stanisława Konarskiego są 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Do budynku prowadzą schody oraz podjazd dla wózków, który znajduje się po prawej stronie. Dojście do budynku jest całkowicie utwardzone o obniżonych krawężnikach.
Wejście główne do budynku znajduje się przy ul. Ks. Stanisława Konarskiego. Wejście jest wyposażone w drzwi przesuwne z czujnikami ruchu, co umożliwia ich automatyczne otwieranie. Portiernia budynku znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego.
Pomieszczenia Urzędu Statystycznego są rozmieszczone w budynku C (na parterze, I piętrze i w piwnicy) oraz w budynku B na VII piętrze.
Budynek C i B są w znacznym stopniu dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Są pozbawione progów utrudniających poruszanie się na wózkach inwalidzkich, a także wyposażone w szerokie drzwi na poszczególnych piętrach.
W budynkach znajduje się 5 wind pasażerskich wyposażonych w drzwi przesuwne, które są dostosowane dla osób z niepełnosprawnością, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim. 4 windy usytuowane są w holu głównym budynku B po lewej stronie od wejścia głównego. 2 windy (po prawej stronie) wyposażone są w informację głosową (numer piętra, na którym znajduje się winda) dla osób niewidomych i niedowidzących, a na przyciskach oraz klawiaturze numerycznej umieszczono cyfry i litery w języku Braillea. 5. winda znajduje się w budynku C można się do niej dostać z I piętra.
Punkt obsługi klienta, sala konferencyjna i biblioteka są wyposażone w oznaczenia na drzwiach w alfabecie Braillea. W pozostałych pomieszczeniach Urzędu i w budynku (z wyjątkiem wind) nie ma oznaczeń w alfabecie Braillea ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze holu głównego w korytarzu po prawej stronie od wind.

DLACZEGO WARTO ZATRUDNIĆ SIĘ W URZĘDZIE STATYSTYCZNYM W BYDGOSZCZY:
otrzymujesz umowę o pracę, co oznacza, że:
- korzystasz z uprawnień przewidzianych w Kodeksie pracy,
- Urząd odprowadza za Ciebie wszystkie składki,
- okres zatrudnienia w Urzędzie zaliczany jest do stażu pracy,
otrzymujesz miesięczne wynagrodzenie zasadnicze oraz:
- dodatek za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, popularnie zwane trzynastką,
- nagrody okresowe i specjalne przyznawane nawet do trzech razy w roku,
- nagrody jubileuszowe,
możesz liczyć na:
- stabilne zatrudnienie,
- pracę w miłej atmosferze,
- ciekawe i zróżnicowane zadania,
- pomoc we wdrożeniu się do nowych obowiązków,
- wsparcie w rozwoju zawodowym poprzez uczestnictwo w szkoleniach,
- dopasowanie godzin pracy do Twoich potrzeb,
- dofinansowanie do wypoczynku Twojego i dzieci, dofinansowanie do działalności sportowo-rekreacyjnej i kulturalno-oświatowej, świąteczne bony, czy pożyczkę mieszkaniową
z preferencyjnym oprocentowaniem,
- możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego na korzystnych warunkach.

Miejsce pracy:
85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
URZĄD STATYSTYCZNY W BYDGOSZCZY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • WYMAGANIA KONIECZNE: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie zawodowe: powyżej 1,5 roku w administracji, - kurs, szkolenia lub studia podyplomowe z zakresu ochrony danych osobowych, - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, - znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, - znajomość przepisów krajowych dotyczących ochrony dany osobowych, - fachowa wiedza na temat praktyk w zakresie ochrony danych osobowych, - znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki publicznej, - znajomość przepisów dotyczących podstaw funkcjonowania administracji publicznej oraz finansów publicznych, - bardzo dobra znajomość MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, - komunikatywność i umiejętność argumentowania, - umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później, (osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.). Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe na kierunku: * prawo, * bezpieczeństwo informacji, * administracja, - doświadczenie zawodowe: 1 rok w realizacji zadań związanych z ochroną danych osobowych, - doświadczenie w zakresie prowadzenia kontroli i audytu dotyczących bezpieczeństwa informacji, - znajomość metod prowadzenia analizy ryzyka w bezpieczeństwie informacji i ochronie danych osobowych, - przeszkolenie w zakresie: * aplikacji wspomagających realizację zadań na stanowisku, * niezbędnym do wykonywania zadań inspektora ochrony danych. Oferta przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.


Inne wymagania:
WYMAGANIA KONIECZNE: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie zawodowe: powyżej 1,5 roku w administracji, - kurs, szkolenia lub studia podyplomowe z zakresu ochrony danych osobowych, - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, - znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, - znajomość przepisów krajowych dotyczących ochrony dany osobowych, - fachowa wiedza na temat praktyk w zakresie ochrony danych osobowych, - znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki publicznej, - znajomość przepisów dotyczących podstaw funkcjonowania administracji publicznej oraz finansów publicznych, - bardzo dobra znajomość MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, - komunikatywność i umiejętność argumentowania, - umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później, (osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.). Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe na kierunku: * prawo, * bezpieczeństwo informacji, * administracja, - doświadczenie zawodowe: 1 rok w realizacji zadań związanych z ochroną danych osobowych, - doświadczenie w zakresie prowadzenia kontroli i audytu dotyczących bezpieczeństwa informacji, - znajomość metod prowadzenia analizy ryzyka w bezpieczeństwie informacji i ochronie danych osobowych, - przeszkolenie w zakresie: * aplikacji wspomagających realizację zadań na stanowisku, * niezbędnym do wykonywania zadań inspektora ochrony danych. Oferta przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
OFERTY ZAWIERAJĄCE: - własnoręcznie podpisany list motywacyjny oraz życiorys/CV, - kopię dokumentu potwierdzającego poziom uzyskanego wykształcenia, - kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego, - wymagane oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, - kopię dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych, - wymagane oświadczenia o posiadanym obywatelstwie, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - wymagane oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (DOTYCZY WYŁĄCZNIE kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.), - ewentualne kopie świadectw pracy, - ewentualna zgoda na przetwarzanie danych osobowych; z dopiskiem Rekrutacja 7/2025 prześlij do 13.11.2025 r. w jeden z następujących sposobów: - pocztą na adres: ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz (liczy się data stempla pocztowego), - na adres e-mailowy: [email protected] (skany bądź zdjęcia podpisanych dokumentów), - za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), - za pośrednictwem skrzynki do eDoręczeń. Prosimy o odniesienie się w aplikacji do wszystkich wymagań koniecznych zawartych w ogłoszeniu, co traktowane jest na równi z oświadczeniem o ich spełnieniu. SZCZEGÓLNE POTRZEBY Jeżeli chcesz zgłosić szczególne potrzeby dotyczące procesu rekrutacji, napisz na adres: [email protected] lub zadzwoń pod nr tel. 532 457-538. WZORY POMOCNICZE Na stronie internetowej Urzędu: http://bydgoszcz.stat.gov.pl/co-gdzie-jak-zalatwic-lewe-menu/jakie-sa-aktualne-oferty-pracy-stazy-i-praktyk-/ zamieściliśmy pomocnicze wzory: - wzór wymaganego oświadczenia, - wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (wymaganej, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO) o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dyrektora Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy w związku z prowadzonym naborem kandydatów na stanowisko specjalisty w Wydziale Organizacji i Nadzoru w zakresie danych osobowych szczególnych kategorii zawartych w liście motywacyjnym oraz innych załączonych dokumentach (np. danych o stanie zdrowia, danych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne). Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz zostałam/em poinformowana/y o przysługujących mi prawach, w tym prawie wycofania zgody na przetwarzanie moich danych osobowych w każdym czasie. DODATKOWE INFORMACJE Informacji na dodatkowe pytania dotyczące charakteru pracy na stanowisku specjalisty w Wydziale Organizacji i Nadzoru udzielają pracownicy Wydziału Kadr i Szkolenia: p. Monika Wilk (tel. 532-457-538) i p. Katarzyna Bartkowiak (tel. 539-697-500). Oferta pracy jest prezentowana na stronach internetowych BIP Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy oraz stronie Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy http://bydgoszcz.stat.gov.pl/. Nie ponosimy odpowiedzialności za treść oferty eksponowanej na innych stronach i portalach internetowych. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH kandydaci do pracy Poniżej przedstawiamy informacje o zasadach oraz prawach, które Pani/Panu przysługują w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.[1] I. Administrator Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, z siedzibą w Bydgoszczy (85-066) przy ul. ks. Stanisława Konarskiego 1-3, zwany dalej Administratorem. II. Inspektor ochrony danych Z inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować poprzez: 1. pocztę tradycyjną adres: IOD Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz; 2. pocztę elektroniczną; adres e-mail: [email protected]. Do IOD proszę kierować tylko sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO. III. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Cel przetwarzania Pani/Pana danych osobowych: przeprowadzenie procesu rekrutacji.[2] Podstawa prawna: obowiązek prawny administratora.[3] Przekazane przez Pana/Panią inne dane w zakresie nieokreślonym w przepisach prawa będą przetwarzane na podstawie zgody, która może być odwołana w dowolnym czasie.[4] IV. Obowiązek podania danych osobowych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.[5] Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa jest dobrowolne, a ich przekazanie zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda ta może być wycofana w każdym czasie.[6] Podanie danych szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO jest dobrowolne i opiera się na Pani/Pana wyraźniej zgodzie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może być odwołana w dowolnym czasie. V. Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych Pani/Pana dane mogą być ujawnione podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Odrębną kategorią odbiorców, którym mogą być ujawnione Pani/Pana dane osobowe są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie obsługi technicznej systemów, w tym systemu poczty elektronicznej, sytemu kadrowo-płacowego. Dane osobowe w zakresie imion i nazwisk oraz miejsca (miejscowości) zamieszkania osób, które są zatrudniane w wyniku naborów na stanowiska w korpusie służby cywilnej zostaną podane do publicznej wiadomości.[7] VI. Okres przechowywania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania rekrutacji i następnie przez okres: 1. 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru dotyczy naborów do korpusu służby cywilnej, 2. 1 miesiąca od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru dotyczy pozostałych naborów. VII. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji Podane przez Panią/Pana dane nie będą profilowane ani też nie będą podstawą do podejmowania zautomatyzowanej decyzji. VIII. Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługuje Pani/Panu prawo do: 1. dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania ich kopii; 2. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych; 3. żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych; 4. żądania usunięcia danych osobowych w sytuacjach określonych w art. 17 RODO; 5. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w sytuacjach określonych w art. 18 RODO; 6. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. ________________________________________ [1] Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1, ze. zm.). [2] art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zakresie wynikającym z art. 22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r., poz. 277, ze zm.), art. 3c i art. 46 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1917, ze zm.), art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1632, ze zm.). [3] art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku rekrutacji na stanowiska w korpusie służby cywilnej podstawą przetwarzania danych osobowych jest także art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 4 i 4a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409, ze zm.). W przypadku rekrutacji na stanowisko ankietera statystycznego dodatkowo podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 28 ust. 4 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1799). [4] art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. [5] w zakresie wynikającym z: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r., poz. 277, ze zm.), art. 3c i art. 46 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1917, ze zm.), oraz w przypadku rekrutacji na stanowiska w korpusie służby cywilnej: z art. 4 i 4a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409, ze zm.), w przypadku rekrutacji na stanowisko ankietera Statystycznego: z art. 28 ust. 4 ustawy z dnia29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1799). [6] art. 6 ust. 1 lit a RODO. [7] ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409, ze zm.). Inne informacje: - do składania dokumentów aplikacyjnych zapraszamy również osoby niepełnosprawne, - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%, - list motywacyjny i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem (w przypadku składania aplikacji drogą elektroniczną należy załączyć skan podpisanych dokumentów), - rekrutacja przebiega w trzech etapach: weryfikacja formalna ofert, pisemny test wiedzy i sprawdzian umiejętności ,rozmowa kwalifikacyjna, - powiadamiani telefonicznie lub drogą elektroniczną będą tylko kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, - oferty kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe są do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru; po tym terminie dokumenty podlegają zniszczeniu, zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, inny - - za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) - za pośrednictwem skrzynki do eDoręczeń
Dodano: 04.11.2025, 03:20
ID ogłoszenia: 344935
Udostępnij:
Dodano: 04.11.2025, 03:20
ID ogłoszenia: 344935

Zobacz inne oferty

30,50 PLNbrutto
Nowe
Gdański Urząd Pracy
Rębiechowo
30,50 PLNbrutto
Dodano: 8 s temu
Nowe

SZPACHLARZ

30,50 PLNbrutto
Nowe
Gdański Urząd Pracy
Rębiechowo
30,50 PLNbrutto
Dodano: 9 s temu
4 740 - 5 000 PLNbrutto
Nowe
Gdański Urząd Pracy
Pruszcz Gdański
4 740 - 5 000 PLNbrutto
Dodano: 9 s temu
Nowe

KAFELKARZ

30,50 PLNbrutto
Nowe
Gdański Urząd Pracy
Rębiechowo
30,50 PLNbrutto
Dodano: 9 s temu
5 400 - 6 300 PLNbrutto
Nowe
Gdański Urząd Pracy
Gdańsk
5 400 - 6 300 PLNbrutto
Dodano: 9 s temu
Do góry