SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
6 000 - 10 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/1924

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 do 10 000 PLN
Wysokość wynagrodzenia jest uzależniona od umiejętności praktycznych i doświadczenia. Pracodawca oferuje: umowę o pracę na pełny etat, możliwość ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji.

Zakres obowiązków:
Realizacja strategii sprzedażowej na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych;
Pozyskiwanie nowych klientów i prowadzenie negocjacji handlowych;
Przygotowywanie ofert handlowych, raportów, kalkulacji;
Osiąganie założonych celów sprzedażowych;
Wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy na rynkach zagranicznych;
Kreowanie wysokiego poziomu opieki nad zbudowanym portfelem klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych;
Reprezentacji firmy na zagranicznych targach branżowych;
Współpraca z działem produkcyjnym oraz logistycznym.

Miejsce pracy:
39-332 Tuszów Narodowy 402, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Pracodawca:
Dobry Stolarz Gąska Spółka Jawna

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikacje na poziomie biznesowym; Minimum trzy lata doświadczenia w sprzedaży zagranicznej, praca z dystrybutorami oraz uczestnictwo w targach międzynarodowych; Gotowość do wyjazdów służbowych (targi, spotkania z klientami w Polsce i za granicą); Silne umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne i negocjacyjne; Kreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy; Długoterminowe zaangażowanie w organizację; Łatwość nawiązywania kontaktów handlowych; Wysoka kultura osobista; Sprawne poruszanie się w Excel i Powerpoint; Zdolności prezentacyjne, szczególnie w zakresie przedstawiania produktowej oferty handlowej; Mile widziane doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi sieciami (supermarkety/drogerie); Mile widziana znajomość branży kosmetycznej lub meblarskiej.


Inne wymagania:
Zaawansowana znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikacje na poziomie biznesowym; Minimum trzy lata doświadczenia w sprzedaży zagranicznej, praca z dystrybutorami oraz uczestnictwo w targach międzynarodowych; Gotowość do wyjazdów służbowych (targi, spotkania z klientami w Polsce i za granicą); Silne umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne i negocjacyjne; Kreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy; Długoterminowe zaangażowanie w organizację; Łatwość nawiązywania kontaktów handlowych; Wysoka kultura osobista; Sprawne poruszanie się w Excel i Powerpoint; Zdolności prezentacyjne, szczególnie w zakresie przedstawiania produktowej oferty handlowej; Mile widziane doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi sieciami (supermarkety/drogerie); Mile widziana znajomość branży kosmetycznej lub meblarskiej.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
17 7743706

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected] lub kontakt telefoniczny: 17 7743706

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 03.12.2024, 04:20
ID ogłoszenia: 94293
Udostępnij:
Dodano: 03.12.2024, 04:20
ID ogłoszenia: 94293

Zobacz inne oferty

Do góry