StPr/24/1666
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
4 666 PLN
8.30-16.30
Zakres obowiązków:
obsługa klienta inwestycyjnego, obsługa firm wykonawczych realizujących inwestycje na terenie Polski, sprzedaż produktów wyposażenia wnętrz i przestrzeni publicznych, proponowanie całościowych usług wraz z projektowaniem, wytyczeniem miejsc dla danych produktów, tworzenie prezentacji, współpraca z architektami, prezentacja produktów podczas spotkań warsztatowych
Miejsce pracy:
Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
- umiejętność zrozumienia potrzeb, organizacji, szukania rozwiązań
Inne wymagania:
umiejętność zrozumienia potrzeb, organizacji, szukania rozwiązań
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Ewa Świerczewska
Nr telefonu:
566580207
Wymagane dokumenty:
cv