Numer:
StPr/25/1153
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 do 5 400 PLN
Wynagrodzenie do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą w zależności od posiadanych kwalifikacji
Zakres obowiązków:
Glowne zadania:
- naliczanie zgodnie z przepisami prawa wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych
- sporządzanie list płac
- ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu oraz naliczanie zasiłków i administrowania dokumentacją w tym zakresie,
- naliczanie potrąceń z wynagrodzeń, w tym zajęć komorniczych, sądowych itp.
- sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji do instytucji zewnętrznych ( m.in. ZUS, US, GUS )
- sporządzanie rocznych informacji PIT-11
- sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS
- sporządzanie raportów, zestawień płacowych, analiz na potrzeby wewnętrzne
Co będzie przydatne na tym stanowisku:
- wykształcenie średnie bądź wyższe w obszarze finansów lub ekonomii
- co najmniej trzy letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych oraz umów cywilno-prawnych
- znajomość programu Płatnik oraz systemów kadrowo-płacowych z rodziny Insert, znajomość pakietu MS Office
- skrupulatność, dokładność w prowadzeniu dokumentacji
- komunikatywność, umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej
- samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy
Zapewniamy:
- prace w firmie z kilkuletnim doświadczeniem
- bezpieczeństwo zatrudnienia na umowę o pracę
- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
- mozliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Miejsce pracy:
Rogera 4, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Pracodawca:
BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH I AUDYTORSKICH W&D SP. Z O.O.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
512 746 474
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon