StPr/25/1965
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 700 PLN
brutto + dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
uczestnictwo w naradach, spotkaniach i komisjach w celu sporządzania protokołów i notatek, w tym z realizacji i planowanych zadań; prowadzenie prac związanych z kontrolą zarządczą w WWK OHP, w tym podsumowywanie wyników samooceny kontroli zarządczej i przygotowanie oświadczenia o stanie kontroli zarządczej; prowadzenie prac związanych z opracowaniem zarządzania ryzykiem WWK OHP, w tym aktualizacja formularzy zarządzania ryzykiem, sporządzanie zbiorczej analizy ryzyka, monitorowanie reakcji na ryzyka; opracowywanie rocznych planów pracy i działalności WWK OHP oraz sprawozdań z ich wykonania, w tym mierników stopnia realizacji celów; prowadzenie dokumentacji organizacyjnej WWK OHP i jej jednostek, w tym uaktualnianie schematów organizacyjnych; monitorowanie zmian i nowych aktów prawnych, informowanie o nich odpowiednich komórek i jednostek organizacyjnych WWK OHP; reagowanie na nowopowstałe akty prawne i wytyczne, współtworzenie zarządzeń i prowadzenie ich wykazu; opracowywanie wskazanych sprawozdań wg harmonogramu KG OHP oraz zgodnie z wytycznymi dotyczącymi zasad sprawozdawczości w OHP; dbanie o terminowe przesyłanie informacji do KG OHP oraz komórek i jednostek organizacyjnych; administrowanie systemem elektronicznego obiegu dokumentów
Miejsce pracy:
28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- mile widziane doświadczenie; biegła znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i internetu; zdolności organizacyjne oraz samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, systematyczność i zaangażowanie; odporność na stres, dobra komunikacja interpersonalna; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Inne wymagania:
mile widziane doświadczenie; biegła znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i internetu; zdolności organizacyjne oraz samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, systematyczność i zaangażowanie; odporność na stres, dobra komunikacja interpersonalna; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
61-831-24-76
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV; list motywacyjny; oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa umyślne; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje; mile widziane referencje z ostatniego miejsca pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: zgłoszenia osobiste z dok. p.302, e-mail, Godziny : 7:45-15:45