StPr/25/0491
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN
Zakres obowiązków:
a) udział w realizacji projektów w zakresie aktywności zawodowej, wspierania zatrudnienia oraz rynku pracy, wynikających z programów współfinansowanych ze środków EFS Plus, FP, PFRON, FST oraz innych funduszy;
b) udział w realizowaniu projektów pilotażowych i specjalnych;
c) przygotowywanie informacji dla potrzeb monitorowania finansowego i merytorycznego projektów współfinansowanych z EFS Plus, FP, PFRON, FST oraz innych funduszy;
d) realizacja zadań z zakresu udzielania form pomocy, obejmująca merytoryczne prowadzenie spraw, weryfikację dokumentów oraz rozliczanie udzielonego wsparcia;
e) prowadzenie monitoringu i oceny efektywności realizowanych form pomocy oraz programów i projektów.
f) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Turku;
g) kontakty bezpośrednie z klientami Urzędu pracodawcami i przedsiębiorcami, osobami bezrobotnymi, poszukującymi pracy, osobami niezarejestrowanymi, w tym biernymi zawodowo, uczestnikami projektów realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Turku;
h) praca przy monitorze ekranowym oraz obsługa urządzeń biurowych;
i) wyjazdy służbowe wizytacje u pracodawców w terenie oraz udział w szkoleniach wyjazdowych.
Miejsce pracy:
Komunalna 6, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: z zakresu nauk ekonomicznych, matematycznych lub pokrewnych;
- 1) niezbędne: a) posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań (jeżeli osoba nie posiada obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej); b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c) posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu nauk ekonomicznych, matematycznych lub pokrewnych; d) posiadanie stażu pracy rok w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania realizacji programów rynku pracy; e) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; f) kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią. 2) dodatkowe: a) doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia; b) znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia; c) bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel (tabele, formuły, zestawienia); d) mile widziana znajomość systemu SYRIUSZ STD; e) umiejętność sporządzania i weryfikacji dokumentacji związanej z realizacją form wsparcia w ramach programów rynku pracy oraz ich prawidłowego rozliczania; f) doświadczenie w pracy z klientem oraz znajomość zasad skutecznej komunikacji interpersonalnej; g) znajomość zasad redagowania pism urzędowych; h) umiejętność pracy w zespole; i) umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach; j) umiejętność planowania i organizacji własnej pracy.
Inne wymagania:
1) niezbędne: a) posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań (jeżeli osoba nie posiada obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej); b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c) posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu nauk ekonomicznych, matematycznych lub pokrewnych; d) posiadanie stażu pracy rok w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania realizacji programów rynku pracy; e) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; f) kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią. 2) dodatkowe: a) doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia; b) znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia; c) bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel (tabele, formuły, zestawienia); d) mile widziana znajomość systemu SYRIUSZ STD; e) umiejętność sporządzania i weryfikacji dokumentacji związanej z realizacją form wsparcia w ramach programów rynku pracy oraz ich prawidłowego rozliczania; f) doświadczenie w pracy z klientem oraz znajomość zasad skutecznej komunikacji interpersonalnej; g) znajomość zasad redagowania pism urzędowych; h) umiejętność pracy w zespole; i) umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach; j) umiejętność planowania i organizacji własnej pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Rosiak
Nr telefonu:
632802345
Wymagane dokumenty:
1) Niezbędne: a) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej pup.turek.ibip.pl) b) list motywacyjny; c) CV; g) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe z zakresu nauk ekonomicznych, matematycznych lub pokrewnych; h) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy rok w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania realizacji programów rynku pracy; i) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; d) kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie znajomości języka polskiego, o którym mowa w przepisach o służbie cywilnej ; e) oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego); f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; g) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii; h) zgoda na przetwarzanie danych osobowych (dostępny na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej pup.turek.ibip.pl) 2) Dodatkowe: a) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia; b) kserokopie dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności. Dokumenty aplikacyjne należy składać tylko w formie pisemnej. Dokumenty aplikacyjne należy własnoręcznie podpisać. Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata. W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu. Termin i miejsce składania dokumentów: Do dnia 20.10.2025 r., do godz. 15.30 pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, 62-700 Turek, ul. Komunalna 6, w pok. 101, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw programów. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po dniu 20.10.2025 r. nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (pup.turek.ibip.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Turku przy ul. Komunalnej 6. Szczegóły naboru: https://pup.turek.ibip.pl/public/?id=221912
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon