StPr/25/0360
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)Prowadzenie spraw związanych z realizacją programów i projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej
b)Uzgadnianie wydatków i kosztów w ramach projektów w układzie klasyfikacji budżetowej z podziałem na wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane
c)Przestrzeganie zasad realizacji projektów zgodnie z harmonogramem realizacji finansowych projektów
d)Przygotowanie sprawozdań okresowych dla potrzeb statystyk, w tym z realizacji programów i projektów
e)Sprawdzanie kompletności i prawidłowości dokumentów
f)Prowadzenie dokumentacji projektowej w wersji papierwej i elektronicznej
g)Przeprowadzenie kontroli i wizyt monitoringowych w zakresie realizowania programów i projektów
h)Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
i)Przygotowanie do archiwizacji wytworzonych na stanowisku dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Miejsce pracy:
Białobrzegi, powiat: białobrzeski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- znajomość aktów prawnych: -ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia wraz z rozporządzeniami wykonawczymi oraz ustawy Kodeks cywilny oraz Kodeks Postępowania Administracyjnego -ustawy o ochronie danych osobowych -ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych -umiejętność pracy w zespole -wysoka kultura osobista -zdolności analityczne -umiejętność poprawnego sporządzania pism i formułowania wypowiedzi umiejętność podejmowania trafnych decyzji, dobrego planowania i organizowania czasu pracy
Inne wymagania:
znajomość aktów prawnych: -ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia wraz z rozporządzeniami wykonawczymi oraz ustawy Kodeks cywilny oraz Kodeks Postępowania Administracyjnego -ustawy o ochronie danych osobowych -ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych -umiejętność pracy w zespole -wysoka kultura osobista -zdolności analityczne -umiejętność poprawnego sporządzania pism i formułowania wypowiedzi umiejętność podejmowania trafnych decyzji, dobrego planowania i organizowania czasu pracy
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Marlena Pytka
Nr telefonu:
486132480 w. 102
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv wraz z listem motywacyjnym kserokopie dokumentów potwierdzajacych posiadane kwalifikacje (udokumentowanie posiadanej wiedzy niezbędnej do wykonywania obowiązków, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończenie kursów, szkoleń, studiów podyplomowych), kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, wobec kandydatów którzy nie są obywatelami polskimi, ale są obywatelami Unii Europejskiej lub obywatelami innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokument poświadczający znajomość języka polskiego, określonym w przepisach o służbie cywilnej. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne, oświadczenie potwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. kserokopie posiadanych referencji i opinii, oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na komisyjne zniszczenie złożonej przeze mnie oferty (wraz z kserokopiami dokumentów), po 3 miesiącach od daty ogłoszenia wyników naboru, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wg obowiązujących wzorów, kopie załączonych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata poprzez opatrzenie każdej strony kopii dokumentów klauzulą za zgodność z przedłożonym dokumentem", aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata.

Zaloguj się przez Facebook