StPr/25/0085
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
wg. stanowiska
Miejsce pracy:
Peryferyjna 23, 25-562 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
EXBUD KONSTRUKCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: zarządzanie
- Miejsce pracy: EXBUD Kielce Twój zakres obowiązków: Samodzielne i kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne związane z projektami w Niemczech i w Polsce.Analiza i selekcja aplikacji pod kątem prowadzonych projektów w przydzielonym obszarze.Poszukiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych źródeł, w tym metod direct search.Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych oraz w mediach społecznościowych.Administrowanie i zarządzanie bazą danych kandydatów.Raportowanie bieżącego statusu procesów rekrutacyjnych.Realizacja działań z zakresu marketingu rekrutacyjnego. Nasze wymagania: Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych.Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z HR lub zarządzaniem).Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność.Silna orientacja na wyniki, umiejętność ustalania priorytetów i efektywna praca pod presją czasu. Mile widziane: Znajomość branży budowlanej. Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz rozwój w strukturach naszej firmy.Pakiet medyczny w prywatnych placówkach oraz szeroki pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karta sportowa Medicover Sport, ZFŚS).Pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole wspierającym rozwój zawodowy.
Inne wymagania:
Miejsce pracy: EXBUD Kielce Twój zakres obowiązków: Samodzielne i kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne związane z projektami w Niemczech i w Polsce.Analiza i selekcja aplikacji pod kątem prowadzonych projektów w przydzielonym obszarze.Poszukiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych źródeł, w tym metod direct search.Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych oraz w mediach społecznościowych.Administrowanie i zarządzanie bazą danych kandydatów.Raportowanie bieżącego statusu procesów rekrutacyjnych.Realizacja działań z zakresu marketingu rekrutacyjnego. Nasze wymagania: Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych.Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z HR lub zarządzaniem).Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność.Silna orientacja na wyniki, umiejętność ustalania priorytetów i efektywna praca pod presją czasu. Mile widziane: Znajomość branży budowlanej. Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz rozwój w strukturach naszej firmy.Pakiet medyczny w prywatnych placówkach oraz szeroki pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karta sportowa Medicover Sport, ZFŚS).Pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole wspierającym rozwój zawodowy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Latkowska
Nr telefonu:
797 229 898
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Kontakt telefoniczny: 797 229 898 lub mail: [email protected]