StPr/25/2135
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 6 500 PLN
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. rozliczeń podatku VAT w Powiecie Lubelskim wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Lublinie - 1 etat Or.2110.22.2025.KU do dnia 15 grudnia 2025 r. do godz. 15.00;
Zakres obowiązków:
Zgodnie z ogłoszonym naborem
https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14594
Zadania wykonywane na stanowisku:
1)kompletowanie oraz weryfikacja dokumentacji związanej ze sporządzaniem zbiorczych deklaracji w zakresie podatku VAT obejmujących dane z jednostek organizacyjnych podległych konsolidacji;
2)sporządzanie zbiorczych jednolitych plików kontrolnych;
3)przesyłanie deklaracji w zakresie podatku VAT oraz jednolitych plików kontrolnych;
4)prowadzenie ksiąg rachunkowych dziennika w zakresie podatku VAT;
5)obsługa banku (wyciągi bankowe, przelewy);
6)przygotowanie wniosków o wydanie interpretacji VAT;
Miejsce pracy:
SPOKOJNA 9, 20-074 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Lublinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: EKONOMIA, FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości, Brak prawomocnego wyroku za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podstaw kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej, rachunkowość budżetowa, Doświadczenie zawodowe - siedmioletni staż pracy w księgowości , posiadanie obywatelstwa polskiego, predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne, nieposzlakowana opinia
- Niezbędne wymagania od kandydatów zgodnie z ogłoszonym naborem https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14594 wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki to: ekonomia, finanse i rachunkowość) 1)obywatelstwo polskie; 2)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4)nieposzlakowana opinia; 5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 6)wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki to: ekonomia, finanse i rachunkowość); 7)doświadczenie zawodowe siedmioletni staż pracy w księgowości; 8)umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej, Internetu; 9)znajomość przepisów wraz z obowiązującymi rozporządzeniami wykonawczymi z zakresu: - ustawy o rachunkowości; - ustawy o finansach publicznych; - rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej i z zakresu operacji finansowych; - ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; - podstaw kodeksu postępowania administracyjnego; - ustawy o pracownikach samorządowych; - ustawy o doręczeniach elektronicznych; - rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi. Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1)studia podyplomowe z zakresu rachunkowości i finansów; 2)umiejętność planowania i organizacji pracy; 4)odporność na stres i umiejętność pracy pod presją upływającego czasu; 5)samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań; 6)odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę; 7)umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania od kandydatów zgodnie z ogłoszonym naborem https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14594 wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki to: ekonomia, finanse i rachunkowość) 1)obywatelstwo polskie; 2)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4)nieposzlakowana opinia; 5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 6)wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki to: ekonomia, finanse i rachunkowość); 7)doświadczenie zawodowe siedmioletni staż pracy w księgowości; 8)umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej, Internetu; 9)znajomość przepisów wraz z obowiązującymi rozporządzeniami wykonawczymi z zakresu: - ustawy o rachunkowości; - ustawy o finansach publicznych; - rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej i z zakresu operacji finansowych; - ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; - podstaw kodeksu postępowania administracyjnego; - ustawy o pracownikach samorządowych; - ustawy o doręczeniach elektronicznych; - rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi. Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1)studia podyplomowe z zakresu rachunkowości i finansów; 2)umiejętność planowania i organizacji pracy; 4)odporność na stres i umiejętność pracy pod presją upływającego czasu; 5)samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań; 6)odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę; 7)umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Krystyna Urban
Nr telefonu:
81 528-67-61
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia zgodnie z ogłoszonym naborem: https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14594 1)list motywacyjny; 2)życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem; 3)kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Organizacyjnym pok. 208/209; 4) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; 6)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem; 7)kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy; 8)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe; 9)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10)w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego; 11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1 oraz 127 z 23.05.2018 r., str. 2), dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Zaloguj się przez Facebook