StPr/25/1
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 do 5 000 PLN
wynagrodznie brutto + dodatek stażowy https://pupmm.bip.gov.pl/wolne-stanowiska-pracy-w-urzedzie/ogloszenie-nr-15.html
Zakres obowiązków:
1. Gospodarowanie Środkami finansowymi Planu finansowego Krajowego Funduszu
Szkoleniowego;
2. Udzielanie pomocy pracodawcom poprzez finansowanie kształcenia ustawicznego
pracowników i pracodawcy m. in.:
-opracowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o naborach wniosków,
-pomoc pracodawcom w wypełnianiu wniosków i ich ocena
-sporządzanie wezwań do uzupełniania wniosków,
-sporządzanie pism o sposobie rozpatrzenia wniosków,
-sporządzanie i zawieranie umów z pracodawcami oraz aneksów
-przygotowanie wypłat środków KFS,
-rozliczanie wypłaconych dofinansowań,
-prowadzenie kontroli realizacji zawartych umów,
-przygotowywanie pism dot. rozliczenia umów,
-prowadzenie rejestrów spraw,
-opracowywanie statystyk i sprawozdań finansowych
-prowadzenie postepowań dot. zwrotu dofinansowania w przypadkach określonych w umowie
3. Realizacja i finansowanie:
- postępowania nostryfikacyjnego lub postępowania w sprawie potwierdzenia ukończenia studiów
-studiów podyplomowych.
4. Udział w sporządzaniu:
- listy zawodów i specjalności, z uwzględnieniem kwalifikacji i umiejętności zawodowych, na które istnieje zapotrzebowanie na lokalnym rynku pracy zgodnie z klasyfikacją zawodów i specjalności.
-wykazu potrzeb szkoleniowych bezrobotnych i poszukujących pracy.
- diagnozy zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy.
- planu szkoleń na okres roku,
-analizy skuteczności i efektywności organizacji szkoleń oraz analiza ankiet wypełnianych przez uczestników szkoleń.
5. Udzielanie informacji o zawodach, rynku pracy oraz możliwości szkolenia i kształcenia;
6. Przygotowanie prognozy potrzeb szkoleniowych pracodawców w oparciu o ankiety i analiz sytuacji na rynku pracy;
7. Monitorowanie udzielonej pomocy publicznej. Wprowadzanie danych dotyczących pomocy publicznej w aplikacji SHRIMP.
https://pupmm.bip.gov.pl/wolne-stanowiska-pracy-w-urzedzie/ogloszenie-nr-15.html
Miejsce pracy:
Przemysłowa 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera i urządzeń biurowych
- wymagane 3 lata doświadczenia, mile widziane doświadczenie w administracji publicznej, znajomość ustawy o o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, prawo zamówień publicznych, o ochronie danych osobowych, o pracownikach samorzqdowych, Kodeks postępowania administracyjnego, wysoka kultura osobista, komunikatywność, odpowiedzialność, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole. https://pupmm.bip.gov.pl/wolne-stanowiska-pracy-w-urzedzie/ogloszenie-nr-15.html
Inne wymagania:
wymagane 3 lata doświadczenia, mile widziane doświadczenie w administracji publicznej, znajomość ustawy o o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, prawo zamówień publicznych, o ochronie danych osobowych, o pracownikach samorzqdowych, Kodeks postępowania administracyjnego, wysoka kultura osobista, komunikatywność, odpowiedzialność, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole. https://pupmm.bip.gov.pl/wolne-stanowiska-pracy-w-urzedzie/ogloszenie-nr-15.html
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
257592713 w. 120
Wymagane dokumenty:
cv, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dokładna lista dokumentów https://pupmm.bip.gov.pl/wolne-stanowiska-pracy-w-urzedzie/ogloszenie-nr-15.html