StPr/25/1798
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Pracodawca oferuje: - pracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracę; - atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy; - możliwość rozwoju w młodej i dynamicznie rozwijającej się organizacji; - nowoczesne i przyjazne środowisko pracy.
Zakres obowiązków:
- zarządzanie ofertą produktową własnych sklepów e-commerce;
- przygotowywanie i optymalizacja treści ofert (opisy, zdjęcia, atrybuty, słowa kluczowe), zgodnie z wytycznymi i zasadami obowiązującymi w Zolta Trade;
- przygotowywanie propozycji i wdrażanie zaakceptowanych działań pozwalających wyróżnić ofertę na tle konkurencji;
- wdrażanie strategii promocyjnych i marketingowych na sklepach własnych e-commerce;
- poszukiwanie nowych możliwości ekspozycji i promocji;
- monitorowanie dostępności i rotacji produktów;
- nadzór nad cyklem życia produktu;
- analiza działań konkurencji pod kątem polityki asortymentowej oraz strategii marketingowej;
- przestrzeganie budżetu sklepu i optymalizacja kosztów ich działalności;
- śledzenie aktualnych trendów rynkowych.
Miejsce pracy:
Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
ZOLTA TRADE Sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- - minimum roczne doświadczenie w branży e-commerce; - kreatywność, nieszablonowość, pomysłowość; - umiejętność pracy zespołowej; - dobra znajomość MS Excel; - mile widziana znajomość platformy BaseLinker.
Inne wymagania:
- minimum roczne doświadczenie w branży e-commerce; - kreatywność, nieszablonowość, pomysłowość; - umiejętność pracy zespołowej; - dobra znajomość MS Excel; - mile widziana znajomość platformy BaseLinker.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook