StPr/2025-07-03/1167
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 35,00 PLN
Możliwa umowa o prace - uzależnione od doświadczenia zawodowego Dodatkowo przewidziana premia za realizacje celów sprzedażowych
Zakres obowiązków:
- Kontakt telefoniczny i osobisty z klientami
- Przyjmowanie i obsługa zamówień
- Wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji
- Utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
- Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
- Realizacja planów sprzedaży i rozwoju marki na rynku polskim
- Analiza runku międzynarodowego, trendów, zapotrzebowania, konkurencji oraz targów branżowych.
Miejsce pracy:
ALEJA PŁK. WŁADYSŁAWA BELINY-PRAŻMOWSKIEGO 14, 31-514 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
PALMIRA EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- Wysoko rozwiniete umiejętności komunikacyjne i budowanie relacji, samodzielność, zainteresowanie kulturą herbacianą i produkatmi klasy premium
Inne wymagania:
Wysoko rozwiniete umiejętności komunikacyjne i budowanie relacji, samodzielność, zainteresowanie kulturą herbacianą i produkatmi klasy premium
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
PAVLO VOLOVYCH
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail